دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دوره‌ تربیت مربی موج کُره‌ای ویژه فرهنگیان ‌برگزار می‌شود

دوره‌ تربیت مربی موج کُره‌ای ویژه فرهنگیان ‌برگزار می‌شود
مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی ‌جزئیات برگزاری دوره‌ تربیت مربی موج کُره‌ای ویژه فرهنگیان رسمی و پیمانی آموزش و پرورش را تشریح کرد.
کد خبر : 929742

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ‌حجت‌الاسلام محمد خانی، مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی، گفت: نوجوانان به‌طور دائم با حجم زیادی از محتوا‌های گوناگون در فضای مجازی روبه‌رو می‌شوند و بخش عمده‌ای از زمان خود را در اختیار تولیدکنندگان محتوای مجازی می‌گذارند. ماحصل این موضوع، نوجوانانی هستند که در هویت ایرانی اسلامی خود، رنگ‌ها و رگه‌هایی از جهانی دیگر دارند.

وی افزود: با توجه به گسترش روزافزون استفاده از محصولات فرهنگی کُره‌ای از قبیل موسیقی و فیلم و به‌طور کلی ترویج سبک زندگی کُره‌ای در بین نوجوانان، لازم بود تا مربیان و معلمان مدارس نسبت به این جریان فرهنگی، اثرات و نحوه مواجهه با آن اطلاعات دقیقی کسب کنند.

به گفته وی این اداره کل با همکاری مدرسه مهنا، دوره تربیت مربی موج کُره‌ای را با مخاطب فرهنگیان رسمی و پیمانی آموزش و پرورش (معلمان و مربیان مدارس دخترانه سراسر کشور) برگزار می‌کند. علاقه‌مندان پس از ثبت‌نام و مصاحبه، در یک دوره سه روزه در اردوگاه کشوری شهید‌باهنر شرکت خواهند کرد و در پایان دوره، به شرکت‌کنندگان گواهی رسمی آموزش و پرورش اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دوره، به کانال تربیت مربی موج کُره‌ای به آیدی @koreanwave در پیام‌رسان شاد مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته