دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کاظمی در ویدئو کنفرانسی با اعضای پروژه مهر تاکید کرد؛

تکمیل پروژه های عمرانی در استان‌ها تا ۲۵ شهریورماه

تکمیل پروژه های عمرانی در استان‌ها تا ۲۵ شهریورماه
وزیر آموزش و پرورش در ارتباط ویدئو کنفرانسی با اعضای پروژه مهر ادارات کل استان ها تاکید کرد که پروژه‎های عمرانی در استان‌ها تا ۲۵ شهریور تکمیل می‌شود.
کد خبر : 929731

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ‌علیرضا کاظمی عصر روز گذشته در جلسه پروژه مهر که بصورت ویدئو کنفرانسی با ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها برگزار شد، ضمن خداقوت بابت تلاش‌های همکاران اعضای ستاد پروژه مهر استانی، اظهار کرد: ضرورت دارد که جلسات بررسی و پیگیری پیشرفت کار درپروژه مهر بطور منظم برگزار شود تا استانی که در مسیر فعالیت‌ها و پیشرفت تغییری نداشته، مشخص شود و مدیرکل آن توضیح دهد که چرا اتفاقی نیفتاده و پیشرفتی در پروژه نداشتند.

وی با بیان اینکه درپروژه مهر فعالیت‌های سختی داریم، گفت: انشالله با تلاش شما همکاران در هفته‌های آینده از این مرحله با سربلندی و سرافرازی عبور خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به جلسه‌ای که با استانداران سراسر کشور داشته، خاطرنشان کرد: انتخاب دکتر مومنی به عنوان وزیر کشور برای ما فرصت به شمار می‌رود بدلیل اینکه دکتر مومنی شخصیت فرهنگی است یعنی نگاه فرهنگی دارد و هرجا هم خدمت کرده با رویکرد فرهنگی کار را پیش برده است.

وی ادامه داد: زمانی که جلسه با استانداران را با ایشان مطرح کردم پذیرفتند و بعداز جلسه صبح رئیس جمهور با استانداران، بعد از ظهر حدود یک ساعت و نیم بنده با استانداران در رابطه با بازگشایی مدارس صحبت کردم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: کمبود نیروی انسانی داریم کما اینکه در طول ۴۰ سال گذشته داشتیم، اما بحران نیست.

وی با تاکید بر اینکه چالش‌هایی در پروژه‌های عمرانی در مدارس از جمله آب، برق و گاز و انشعاب و... وجود دارد، گغت: برای برطرف کردن این مسائل که برخی۹۰ درصد پیش رفته اند، نیاز است که با کمی نقدینگی تلاش بیشتری صورت بگیرد تا این پروژه‌ها به اتمام برسند.

کاظمی تصریح کرد: استان‌ها مکلف هستند تا قبل از ۲۵ شهریور ماه پروژه‌های خود را افتتاح کنند و اگر در این مسیر مسئله‌ای دارند با کمک استانداران حل کنند.

وی در ادامه با اشاره به موضوع آسیب‌های اجتماعی، اظهارکرد: ما سرباز نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم تا پای جان برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌جنگیم و قدم برمی‌داریم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: سامانه نماد باید روز اول مهر آماده بهره برداری شود و زنگ نماز نیز در تمام مناطق کشور با حضور ائمه جمعه محترم در نماز ظهر روز بازگشایی زده شود و طراحی این زنگ برعهده معاونت پرورشی و فرهنگی باشد.

کاظمی تاکید کرد: خوشبختانه در بین استانداران فضای خوبی ایجاد شد و همگی مطرح کردند که پای کار آموزش و پرورش هستند و حالا ما باید در استان‌ها تحرک لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته