دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1403 - 10:58

اختلاف یامگا و استقلال بالا گرفت/ بازیکن فرانسوی به دنبال بازی در تیم دیگر و تحت قرارداد با استقلال!

اختلاف یامگا و استقلال بالا گرفت  بازیکن فرانسوی به دنبال بازی در تیم دیگر و تحت قرارداد با استقلال!
ماجرای کوین یامگا و استقلال به درازا کشیده و حالا او باید تصمیمی مهم برای آینده خود بگیرد.
کد خبر : 929699

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، کشمکش بین کوین یامگا و باشگاه استقلال این روزها به سوژه ای پررنگ در رسانه ها تبدیل شده است. باشگاه استقلال معتقد است به گواه پزشکان یامگا باید در سطحی پایین تر از استقلال که بازی های سنگینی در پیش دارد بازی کند و مدافع فرانسوی هم تاکید دارد می تواند در سطح اول به میدان برود و با انتشار یک استوری به صحبت های پزشک استقلال واکنش نشان داد.

در این ماجرا البته اتفاقاتی جالب رخ داده که باشگاه استقلال را وادار به واکنش کرده است. باشگاه استقلال بعد از مصدومیت این بازیکن تمام مراحل درمانی مدافع فرانسوی را رصد کرده و هزینه های وی را هم پرداخت کرده است. از  طرفی استقلالی ها به این بازیکن اعلام کرده اند تا نیم فصل نام وی را از فهرست خارج می کنند تا در آینده وضعیت او را بررسی کنند اما قرارداد این بازیکن را فسخ نکرده اند اما این موضوع باب میل یامگا نیست.

بازیکن فرانسوی استقلال در هفته های اخیر تاکید داشته می تواند با محافظ چشم برای تیمش بازی کند و اگر استقلال به وی نیازی ندارد بهتر است به وی اجازه بدهد در تیمی دیگر بازی کند. باشگاه استقلال هم این کار را انجام داد و حتی به یامگا مجوز داد در تمرینات آلومینیوم اراک شرکت کند اما بازیکن فرانسوی خواسته ای عجیب از مسئولان باشگاه استقلال دارد.

اختلاف یامگا و استقلال بالا گرفت/ مدافع فرانسوی به دنبال بازی در تیم دیگر و تحت قرارداد با استقلال!

ظاهرا یامگا از باشگاه استقلال خواسته حالا که به او تا نیم فصل نیاز ندارند وی در تیمی دیگر بازی کند و از سوی دیگر قرارداد وی با باشگاه استقلال هم پابرجا باشد! در واقع یامگا می خواهد هم رقم قرارداد با استقلال را دریافت کند و هم در تیمی دیگر بازی کند و پول بگیرد. این موضوع باعث شده تا باشگاه استقلال با این درخواست مخالفت کند. استقلالی ها به این بازیکن اعلام کرده اند اگر می خواهد از این تیم جدا شود و با باشگاه دیگری قرارداد امضا کند مشکلی ندارند اما باید توافق کامل برای جدایی و فسخ قرارداد صورت بگیرد.

از طرفی انتشار متن های فارسی در استوری اینستاگرام این بازیکن هم نشان می دهد که وی با برخی از افراد برای تحت فشار قراردادن استقلال اقدام میکند که این موضوع هم باشگاه استقلال را حساس کرده است. با این شرایط باشگاه استقلال تنها در یک صورت اجازه می دهد که این بازیکن راهی تیم دیگری شود که قراردادش را کامل فسخ کند و مسئولیت درمان و فوتبالش را خودش بر عهده بگیرد. در غیر این صورت قرارداد وی با استقلال پا برجا خواهد بود تا روزی که این باشگاه تکلیف این بازیکن را مشخص کند.

بیشتر بخوانید:

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته