دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بیست‌ونهمین گلریزان ستاد دیه کشور برگزار می‌شود

بیست و نهمین جشن گلریزان ستاد دیه کشور با حضور مسئولان، نیکوکاران و جمعی از مددجویان آزاد شده از سوی این نهاد حمایتی برگزار می‌شود.
کد خبر : 92968

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی ستاد دیه کشور، رمضان امسال با همت ستادهای دیه شعب استانی 264 آیین گلریزان آزادی محکومان جرایم غیرعمد در سراسر کشور برگزار خواهد شد که امید است با جمع‌آوری کمک‌های نقدی خیرین شرکت کننده در این برنامه‌ها زمینه آزادی حداکثری هفت هزار و 588 نفر مددجویان جرایم غیرعمد حال حاضر در سطح زندان‌های کشور فراهم شود.


ستاد دیه کشور طبق سنت هر ساله با دعوت از مسئولان عالی‌رتبه نظام جمهوری اسلامی و حامیان همیار این مجموعه مردمی امسال نیز عصر امروز ششم رمضان‌المبارک با حضور و سخنرانی اصغر جهانگیر رییس سازمان زندانها، علاء میرمحمدصادقی،رییس هیات مدیره و سید اسدالله جولایی،مدیرعامل ستاددیه کشور این مراسم سنتی را در محل تالار آبگینه برپا می‌کند.


ماه رمضان سال 95 تمام استان‌های کشور (به جز استان قم) همگی میزبان جشن ‌گلریزان بوده و در این میان بوشهر و خوزستان به طور مشترک با 26 همایش و در رتبه‌های بعدی استان‌های سیستان و بلوچستان با 19 جشن و اردبیل با 18 آیین‌ آزادی، میزبان برپایی بیشترین تعداد این محافل معنوی خواهند بود.


انتهای پیام/

برچسب ها: ستاد دیه گلریزان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته