دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1403 - 08:50

افزایش ۱۰ رشته در مقطع کاردانی دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان

افزایش ۱۰ رشته در مقطع کاردانی دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان از افزایش ۱۰ رشته محل جدید در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 929665

کامبیز نرماشیری، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از افزایش ۱۰ رشته محل جدید در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده از سوی مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان در راستای مرتفع کردن مسائل منطقه، ۱۰ رشته محل جدید به این مجموعه عظیم دانشگاهی اختصاص یافت.

وی افزود: مشتاقان به تحصیل در استان در سال تحصیلی ۱۴۰۳ می‌توانند در رشته‌های جدید در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته ثبت‌نام و مشغول به تحصیل شوند. با توجه به ظرفیت مجرب و متخصص دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، امکان راه‌اندازی این رشته محل‌ها در استان مهیا بود و تلاش‌های صورت گرفته منتج به پذیرش دانشجو در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳ در این رشته‌ها شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و واحد زاهدان با اشاره به رشته‌های جدید و ابراز امیدواری از تربیت نیروی انسانی متخصص و مهارتی درباره دستیابی به اهداف متعالی استان عنوان کرد: با نگاه ویژه این دانشگاه به نیاز‌های منطقه و با توجه به برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های اقتصاد دانش‌بنیان در این مجموعه عظیم آموزشی، علاوه بر رشته‌های مقاطع دکتری، ارشد و کارشناسی، رشته‌های کاردانی مهارتی و فنی اضافه شد.

نرماشیری گفت: رشته محل‌های جدید برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان کاردانی فنی آسانسور و پله‌برقی، برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر کاردانی دامپروری، منابع طبیعی و عمران، برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار کاردانی ریخته‌گری، طراحی صنعتی، برق_قدرت و فنی متالورژی، برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش کاردانی فنی معدن و برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان کاردانی حرفه‌ای تربیت مربی پیش‌دبستانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته