دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی کل کشور؛

امسال عدم توجه به جلو ۴۷ درصد عامل تصادفات بوده است

امسال عدم توجه به جلو ۴۷ درصد عامل تصادفات بوده است
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی کل کشور گفت: عدم توجه به جلو امسال در تصادفات افزایش یافته و ۴۷ درصد عامل تصادفات بوده است که ناشی از خستگی و یا استفاده از تلفن همراه حین رانندگی است و اکثر تصادفات که منجر به فوت رانندگان شده ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.
کد خبر : 929655

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار حسن مؤمنی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی کل کشور درباره تمهیدات پلیس راه در زمینه موج بازگشت زائران اظهار داشت: اکثر زائران از زیارت اربعین حسینی باز گشته‌اند ولی هنوز تعدادی در خاک عراق‌اند دیروز هم موج بازگشت داشتیم و همچنان هموطنان در حال بازگشت به ایران هستند.

وی با تاکید بر اینکه همکاران ما در راستای امنیت جاده‌ها اقدام و با همکاری مردم شاهد کاهش ۳۰ درصدی جان‌باختگان تصادفات در مرزها در مسیر تردد زائران در مرزها بوده‌ایم، گفت: نگران خستگی و خواب آلودگی رانندگان در مسیر بازگشت هستیم، بارها تاکید شده و باز هم می گوییم رانندگان حتماً در طول مسیر استراحت کنند سال گذشته هم بیشترین حوادث را در مسیر بازگشت داشتیم.

سردار مؤمنی تصریح کرد: عدم توجه به جلو امسال در تصادفات افزایش یافته و ۴۷ درصد عامل تصادفات بوده است که ناشی از خستگی و یا استفاده از تلفن همراه حین رانندگی است و اکثر تصادفات که منجر به فوت رانندگان شده ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته