دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1403 - 17:48

کنعانی: «جاوید رحمان» خدمات متعددی به سازمان مجاهدین خلق داشته است

کنعانی: «جاوید رحمان» خدمات متعددی به سازمان مجاهدین خلق داشته است
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان درباره حضور گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران در کنار مریم رجوی گفت: همسویی آشکار او با این گروه تروریستی تحت عنوان گزارشگر ویژه سازمان ملل بارها به مقامات سازمان ملل اعلام شده بود.
کد خبر : 929627

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان درباره حضور گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران در کنار مریم رجوی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: « جاوید رحمان خدمات متعددی به سازمان مجاهدین خلق داشته است و انتظار نمی‌رفت که در گردهمایی تروریست‌های مجاهدین خلق شرکت نکند.

وی افزود: همسویی آشکار او با این گروه تروریستی تحت عنوان گزارشگر ویژه سازمان ملل بارها به مقامات سازمان ملل اعلام شده بود.» 

به گزارش آنا، این در حالیست که حضور جاوید رحمان در جمع گروهک تروریستی منافقین برای خبرگزاری بی‌بی‌سی هم امر عجیبی بود تا آنجا که با انتشار پستی در فضای مجازی به این مطلب واکنش نشان داد و نوشت: «جاوید رحمان تا سه‌هفته پیش رسما گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران بود. اما حالا او (رحمان) در جمع اعضای سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در کنار مریم رجوی حاضر شده است.»

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته