دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1403 - 17:51

تاج: استانداردسازی ورزشگاه‌ها را با جدیت و سخت‌گیری ادامه دهیم

تاج: استانداردسازی ورزشگاه‌ها را با جدیت و سخت‌گیری ادامه دهیم
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: با جدیت و سخت‌گیری کارهای استانداردسازی ورزشگاه‌ها را ادامه می‌دهیم.
کد خبر : 929626

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیست و سومین جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتر با حضور برخط مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال همراه بود.

رئیس فدراسیون فوتبال در ابتدای این جلسه گفت: از آقای دنیامالی وزیر ورزش و جوانان، پیشکسوتان، بازیکنان، اعضای هیئت رئیسه و ... که پیگیر سلامتی بنده بودند، تشکر می‌کنم. مشکی از قبل داشتم و با آن مدارا کرده بودم، ولی نظر پزشکان این بود که لگنم را عمل کنند و لگن مصنوعی بگذارند. در حال پشت سر گذاشتن دوران نقاهت هستم.

وی افزود: برگزاری مسابقات در ورزشگاه‌ها کم و بیش با نواقصی شروع شده است، ولی باید شروع می‌شد. باید برخی‌ها این فشارها را تحمل می‌کردند. کار تجهیز ورزشگاه‌ها و اصولی کردن آنها جدی است. از ابتدا دنبال آوردن سیستم کمک داور ویدیویی و تجهیز ورزشگاه بودیم. یکی از کارها در ورزشگاه‌ها همان کاری بود که داود رفعتی در دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر کرد. او ایستادگی کرد تا یکسری افراد به بیرون از ورزشگاه بروند. شاید ظاهر آن خوب نبود، ولی باطنش خوب بود.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در سایر ورزشگاه‌ها نیز باید سخت‌گیری کرد. آیندگان برای شما دعا می‌کنند. اینکه بقیه کشورها کجا هستند حرف ثانویه است، ولی می‌گویند ماهی را هر وقت از آب بگیرید، تازه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته