دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1403 - 15:31

نصیرشلال: قول می‌دهیم که به روزهای طلایی برگردیم

نصیرشلال:  قول می‌دهیم که به روزهای طلایی برگردیم
سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: قول می‌دهیم که ما در فدراسیون و تیم ملی و همه بچه ها تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد تا وزنه برداری را به روزهای طلایی اش برگردانیم.
کد خبر : 929585

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا؛نواب نصیرشلال‌ در خصوص ادامه همکاری با تیم ملی گفت:به هر حال ما یک کاری را شروع کرده ایم و با اعتماد کمیته فنی این شرایط را ادامه خواهیم داد.تشکر می کنم از همه عزیزان و به تصمیمی که گرفته شده احترام می گذاریم.طبق روال گذشته کارها را با جدیت پیش می بریم و تمام تلاش ما این است وظایفی که داریم را به نحو احسن انجام بدهیم.

نصیرشلال این را گفت و ادامه داد:قطعا ما قویتر از قبل کار را ادامه خواهیم داد.در فاصله سه – چهار ماهی که به مسابقات جهانی باقی مانده سعی می کنیم خوب تمرین کنیم،تمرکزمان را از دست ندهیم و فقط و فقط به موفقیت فکر کنیم.اولویت در اردوهای پیش رو با جوانترها و آماده ترها است. می‌خواهیم کاری کنیم تا برای تیم ملی مثمر ثمر باشیم.

سرمربی تیم ملی در بخش دیگری از حرف هایش، مردم ایران را خطاب قرار می‌دهد و می‌گوید: تلاش همه ما ورزشکاران برای شادی دل مردم است. این را به خوبی درک می کنم همیشه مردم عزیز از وزنه برداری انتظار داشته و دارند.مردم ما را فقط کسب مدال راضی می کند. قول می‌دهیم که ما در فدراسیون و تیم ملی و همه بچه ها تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد تا سخت تلاش کنیم، شبانه‌روزی تلاش کنیم و وزنه برداری را به روزهای طلایی اش برگردانیم. قول می‌دهیم دل این ملت را شاد کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته