دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1403 - 09:00

دانشگاه آزاد سازمانی تأثیرگذار در رفع چالش‌های منطقه‌ای و کشور

دانشگاه آزاد سازمانی تأثیرگذار در رفع چالش‌های منطقه‌ای و کشور
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی سازمانی پیشرو و تأثیرگذار در رفع چالش‌ها و مشکلات منطقه‌ای و کشور است.
کد خبر : 929473

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،  پیام نجفی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در نشست شورای معاونین آموزشی و مهارتی و مسئولان کارگزینی هیئت علمی واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اصفهان که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر برگزار شد با اشاره به ظرفیت‌های شاخص و مهم این واحد دانشگاهی اظهار کرد: اکنون واحد خمینی‌شهر با رویکرد تعامل مشترک با ادارات و صنایع استان و شهرستان و استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان مطرح در مرکز رشد این دانشگاه، تبدیل به دانشگاهی اجتماعی شده و رشد چشمگیری داشته است. به همین لحاظ شاهد روند رو به جلو و تحولات خوبی در حوزه‌های مختلف این واحد دانشگاهی ازجمله سه برابر شدن درآمد‌های غیرشهریه‌ای بوده‌ایم.

وی دانشگاه آزاد اسلامی را دانشگاهی معتبر، تأثیرگذار و پیشرو برشمرد و افزود: امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کم‌نظیر، نیروی انسانی متخصص، متعهد و ساختار شبکه‌ای دانشگاه، ازجمله ویژگی‌های مهم دانشگاه آزاد اسلامی بوده که توانسته این دانشگاه را به‌عنوان سازمان پیشرو و تأثیرگذار در رفع چالش‌ها و مشکلات منطقه‌ای و کشور مطرح کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان برخورداری از عدالت آموزشی را حق تمام دانشجویان دانشگاه دانست و عنوان کرد: سرای نوآوری و فناوری اطلاعات و ارتباطات این دانشگاه با راه‌اندازی سامانه کاتب به‌عنوان مکمل آموزش‌های حضوری و در راستای برخورداری دانشجویان از محتوای سمعی و بصری استاندارد درسی، گامی مهم و اساسی در برقراری عدالت آموزشی برای عموم دانشجویان برداشته است.

نجفی دغدغه اصلی دانشگاه آزاد را ایجاد شغل برای دانشجویان دانست و گفت: واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اصفهان با معرفی طرح پویش به دانشجویان در راستای آموزش مهارت‌های عملی و برای رفع نیاز صنایع، گام‌های اساسی در ایجاد شغل پایدار و مرتبط با رشته تحصیلی برای دانشجویان برداشته است.

وی افزود: در این طرح، دانشجو بنا بر استعداد، توانمندی و علاقه‌مندی خود، همزمان با تحصیل مشغول به کار می‌شود. یکی از دانشگاه‌های موفق در این زمینه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر است که با به‌کارگیری ۶۰۰ دانشجو در طرح پویش نشان داده دانشجویان این واحد دانشگاهی در رشته‌هایی نظیر مکانیک، برق و ... بیکار نمی‌مانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته