دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1403 - 03:57

پیام دبیرکل حزب‌الله به مجاهدان مقاومت پس از عملیات «روز اربعین» + فیلم

پیام دبیرکل حزب‌الله به مجاهدان مقاومت پس از عملیات «روز اربعین» + فیلم
دبیرکل حزب‌الله لبنان در پیامی از مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان در پی انجام عملیات پاسخ به ترور «فواد شکر» فرمانده جهادی ارشد این جنبش تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر : 929461

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله در پیامی خطاب به مجاهدان مقاومت لبنان گفت: «سلام و درود خداوند متعال بر شما مجاهدان مقاومت اسلامی؛ پیشانی تک تک شما را می‌بوسم».

در پیام سید حسن نصرالله آمده است: «خداوند متعال اعمال و جهاد شما را مقبول درگاه خود بگرداند. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته».

این پیام پس از آن ارسال شد که حزب‌الله لبنان صبح یکشنبه اولین مرحله از انتقام حمله رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت و ترور شهید فواد شکر از فرماندهان ارشد این جنبش را آغاز کرد؛ برآورد‌ها حاکی از تداوم این عملیات بوده و مقاومت لبنان نیز تاکید کرده که این حمله پهپادی و موشکی ادامه خواهد داشت.

مقاومت لبنان در این حمله از ۳۲۰ موشک کاتیوشا و ده‌ها پهپاد استفاده کرد و چند پایگاه اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

در همین راستا، سید حسن نصرالله عصر یکشنبه در سخنرانی درباره جزئیات این عملیات اعلام کرد: عملیات گسترده حزب‌الله را که امروز علیه دشمن صهیونیستی انجام شد، «عملیات اربعین» می‌نامیم و تاکید می‌کنیم طرفی که اوضاع را در لبنان و جبهه به این درجه از تنش رسانده دشمن اسرائیلی است.

سید حسن نصرالله همچنین تأکید کرد: گفتیم که پاسخ امروز ما اولیه و مقدماتی است و اگر نتیجه عملیات برای ما ناکافی باشد، بعداً تصمیم می‌گیریم چه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته