دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1403 - 11:36

استقلال خوزستان با همه بازیکنان خارجی و محروم مقابل استقلال

استقلال خوزستان با همه بازیکنان خارجی و محروم مقابل استقلال
تیم فوتبال استقلال خوزستان برای بازی با استقلال همه بازیکنان خود را در اختیار خواهد داشت.
کد خبر : 929420

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم استقلال خوزستان در دو هفته اول لیگ برتر به دلیل نرسیدن ITC بازیکنان خارجی اش و همچنین محرومیت انضباطی دو بازیکنش نتوانسته بود با تیم کامل مقابل آلومینیوم و گل گهر به میدان برود.

این تیم برای بازی هفته سوم مقابل استقلال این مشکل را ندارد و کارت بازی سه بازیکن جدید خارجی این تیم یعنی دیمیتریوس چاتزیسایاس مدافع یونانی، بیفوما وینگر فرانسوی و نونز، مهاجم برزیلی این تیم صادر شده و می توانند مقابل آبی پوشان پایتخت بازی کنند.

همچنین سایوو روبرتو بازیکن برزیلی آبی های اهواز که به دلیل محرومیت انضباطی از فصل گذشته سه جلسه مرحوم شده بود برای بازی هفته سوم می تواند به میدان برود. این بازیکن بعد از بازی با پرسپولیس در فصل گذشته از سوی کمیته انضباطی محروم شده بود که دو هفته اول محرومیتش را سپری کرده و بعد از درخواست استیناف باشگاه استقلال خوزستان مبنی بر پشت سر گذاشتن نصف محرومیت اکنون می تواند برای تیمش به میدان برود. همچنین محمد آبشک نیز که فصل گذشته به دلیل یک مصاحبه جنجالی از سوی کمیته انضباطی محروم شده بود در هفته دوم برای دقایق کوتاهی به میدان رفت و اکنون برای بازی با استقلال آماده است.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و استقلال از هفته سوم روز پنجشنبه برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته