دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1403 - 15:13

دلیل اصلی عدم درج نام نکونام در لیست بازی/سرمربی استقلال هنوز به ایفمارک نرفته است+عکس

دلیل اصلی عدم درج نام نکونام در لیست بازی سرمربی استقلال هنوز به ایفمارک نرفته است+عکس
طبق استعلامی که از سازمان لیگ گرفته شده است مشکل سرمربی استقلال فقط به نرفتن وی در ایفمارک مربوط می‌شود.
کد خبر : 929330

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، عدم ثبت نام سرمربی استقلال در فهرست دو بازی استقلال و شمس آذر - استقلال و ملوان باعث شده تا این شائبه به وجود آید که قرارداد سرمربی آبی پوشان در سازمان لیگ ثبت نشده و این مربی بدون مجوزهای لازم روی نیمکت می نشیند.در این خصوص حتی گفته می شود که سازمان بازرسی حساس شده و روی قرارداد کادرفنی استقلال و چند تیم دیگر نظر دارد و در حال بررسی آنهاست.

با وجود این اخبار پیگیری خبرنگار آنا از سازمان لیگ حکایت دیگری دارد. به گفته مسئولان سازمان لیگ قرارداد سه ساله جواد نکونام در سازمان لیگ بعد از کاهش قرارداد او ثبت شده است.

همچنین نماینده سازمان بازرسی به طور معمول در هفته دو روز در سازمان لیگ حضور پیدا می کند تا قرارداد کلیه اعضای تیم ها را بررسی کند که با توجه به حساسیت ها روی 4 تیم مدعی لیگ برتر رسیدگی به قرارداد اعضای این تیم ها بیشتر است. اما ماجرای عدم ثبت نام جواد نکونام روی برگه های فهرست بازی ها که توسط هیئت های فوتبال صورت می گیرد به عدم حضور او در تست های ایفمارک برمی گردد.

در حالی که اعضای تیم استقلال 19 مرداد در تست های ایفمارک شرکت کردند جواد نکونام هنوز به ایفمارک نرفته است و به همین دلیل سازمان لیگ اعلام کرده تا زمانی که او در این تست ها حاضر نشود نامش در فهرست بازی ها درج نمی شود. به او فرصت داده شده تا در این تست شرکت کند.خبرنگار آنا برای استعلام این موضوع با زهره هراتیان رئیس مرکز پزشکی ورزشی ایفمارک تماس گرفت که وی با تائید این خبر اعلام کرد سرمربی استقلال هنوز در تست های پزشکی شرکت نکرده است.

قرارداد نکونام در سازمان لیگ ثبت شده است/ مشکل سرمربی استقلال عدم حضور در ایفمارک

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته