دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران خبر داد؛

پذیرش دانشجوی ارشد و دکتری بدون آزمون نداریم

پذیرش دانشجوی ارشد و دکتری بدون آزمون نداریم
رئیس پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران از اولین دوره پذیرش دانشجو در دو رشته مقطع کارشناسی از مهر ۱۴۰۳ در این پردیس بین‌المللی خبر داد.
کد خبر : 929315

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی طاهری میرقائد از اولین دوره پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی دو رشته «روانشناسی» و «مشاوره» از نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۳ در این پردیس بین‌المللی خبر داد و گفت: داوطلبان ورود به دانشگاه در زمان انتخاب رشته می‌توانند نسبت به انتخاب این رشته‌ها اقدام کنند.

وی از رشته‌های مهندسی کامپیوتر، طراحی صنعتی و معماری به عنوان دیگر رشته‌هایی نام برد که پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی این رشته‌ها نسبت به پذیرش دانشجو اقدام می‌کند.

رئیس پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران افزود: ظرفیت پذیرش دانشجو در هر رشته کارشناسی این پردیس بین‌المللی در سال تحصیلی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۳ برابر ۶۰ نفر است؛ بنابراین در سال تحصیلی پیش رو در مجموع ۳۰۰ دانشجوی جدیدالورود در مقطع کارشناسی پردیس بین‌المللی کیش پذیرش می‌شود.

طاهری میرقائد همچنین در پاسخ به این سوال که آیا برای سال تحصیلی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۳ نسبت به پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری براساس سوابق تحصیلی اقدام می‌شود؛ گفت: پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران در سال تحصیلی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۳ صرفاً از طریق ثبت‌نام و شرکت در آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: برای سال تحصیلی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۳ پذیرش بدون آزمون دانشجوی تحصیلات تکمیلی در پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته