دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1403 - 13:21
در پیام فرمانده کل سپاه مطرح شد؛

آمادگی سپاه برای همکاری همه‌جانبه با وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح

آمادگی سپاه برای همکاری همه‌جانبه با وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح
سرلشکر سلامی در پیامی با تبریک انتصاب امیر سرتیپ «نصیرزاده» به عنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، بر آمادگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای همکاری همه‌جانبه با وزارت دفاع تأکید کرد.
کد خبر : 929290

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی انتصاب امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» را به عنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

رأی اعتماد قاطع نمایندگان محترم مجلس شواری اسلامی به جنابعالی به‌عنوان «وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح» در «دولت چهاردهم» که بیانگر تعهد، توانمندی، لیاقت و شایستگی‌های آن امیر عزیز است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

تجارب ارزشمند و سوابق دیرینه خدمت و نقش‌آفرینی درخشان در ستاد کل نیرو‌های مسلح و مناصب خطیر فرماندهی و مدیریتی در ارتش پرافتخار جمهوری اسلامی ایران و نیز اشراف همه‌جانبه بر مسائل، الزامات و اولویت‌های حوزه دفاعی و نظامی پشتوانه‌ای مطمئن برای «ارتقای قدرت و بالندگی بازدارنده حوزه صنعت دفاعی کشور» در عصر ظهور فناوری‌های جدید تهدید است که به فضل الهی نویدبخش موفقیت جنابعالی و طلوع فصل نوینی در کارنامه تابناک وزارت دفاع است که در پرتو نگاه هوشمندانه و آینده‌نگرانه به بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در نیرو‌های مسلح و نیز جامعه علمی، نخبگی و دانش بنیان میهن اسلامی تضمین خواهد شد.

با اعلام آمادگی «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» برای هرگونه همکاری و همراهی در این مسیر سترگ و مقدس، دوام توفیق و سربلندی آن امیر عالی‌قدر ظل توجهات خاصه حضرت بقیةالله‌الاعظم (ارواحنا فداه) و تبعیت از تدابیر، منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته