دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

لزوم ارتباط مؤثر با شعب استانی در اجرای هماهنگ‌تر جشنواره‌های موسیقی

لزوم ارتباط مؤثر با شعب استانی در اجرای هماهنگ‌تر جشنواره‌های موسیقی
مدیرعامل انجمن موسیقی ایران ارتباط خوب هنرمندان با انجمن موسیقی استان قزوین و حضور حداکثری در انتخابات این انجمن را نتیجۀ کمک، همراهی و تعامل خوب مدیرکل و معاون هنری اداره ارشاد استان با انجمن موسیقی و نیز دغدغه‌مندی ریاست انجمن موسیقی قزوین دانست
کد خبر : 929220

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدعلی مرآتی (مدیرعامل انجمن موسیقی ایران) پیش از ظهر چهارشنبه ۳۱ شهریور با حسین براتی (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین) دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیرعامل انجمن موسیقی ایران با اشاره به شعار انجمن موسیقی ایران «ارتباط مؤثر با شعب استانی» در اجرای هماهنگ‌تر جشنواره‌ها گفت: هدف ما در انجمن ایجاد یک ارتباط مؤثر است برای راهبردی‌شدن انگیزه‌های ملّی آن‌هم با وجود نخبه‌های موسیقایی در هر کدام از استان‌ها. ایجاد ارتباط مؤثر موجب اجرای دقیق‌تر و هماهنگ‌تر جشنواره‌ها در استان‌ها می‌شود.

وی نگاه تکثّرگرای خود به استان‌ها را نتیجۀ تجربۀ مدیریت چهارساله بر جشنواره موسیقی نواحی ایران دانست و بر دخیل‌کردن انجمن استان‌ها در مسائل کلان جشنواره‌های کشور تأکید کرد.

مرآتی بیان کرد: ارتباط خوب هنرمندان با انجمن موسیقی استان قزوین و حضور حداکثری در انتخابات این انجمن نتیجۀ کمک، همراهی و تعامل خوب مدیرکل و معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با انجمن موسیقی و نیز حسن خلق و دغدغه‌مندی ریاست انجمن موسیقی قزوین است و از ایشان قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: انجمن موسیقی کشور از طرح‌های ملی و فاخر، در بخش موسیقی دستگاهی و موسیقی نواحی حمایت می‌کند که البته این حمایت از اهم وظایف این انجمن است.

گفتنی است، این دیدار در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان صورت گرفت که رضا هنروری (مسئول اجرایی)، عارف اعلایی (مدیر مالی) و کاوه صادقی‌آزاد (مسئول روابط عمومی انجمن موسیقی ایران) و همچنین امیر ملّاحسن (معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان) و سعیدرضا دولت‌زارعی (کارشناس موسیقی اداره‌کل) و محسن شهیدی (رییس انجمن موسیقی استان) از دیگر حاضرین این نشست بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته