دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1403 - 16:54

شیعیان با وجود تهدید دشمنان در پیاده‌روی اربعین قدرت‌نمایی می‌کنند

شیعیان با وجود تهدید دشمنان در پیاده‌روی اربعین قدرت‌نمایی می‌کنند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی تأکید کرد: با وجود تهدید دشمنان و تکفیری‌ها، استقبال مردم از اربعین حسینی بیشتر شده و با حضور در این پیاده‌روی، شیعیان قدرت‌نمایی می‌کنند.
کد خبر : 929153

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم بزرگداشت اربعین حسینی با حضور علی کریمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی، اعضای هیئت رئیسه، کارکنان و اعضای بسیج دانشجویی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در حاشیه این نشست در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فناوری آنا برپایی اربعین حسینی را نماد اقتدار و قدرت نمایی شیعیان دانست و ابراز امیدواری کرد که با تمهیداتی که در ستاد مرکزی بزرگداشت اربعین حسینی اندیشیده می‌شود، اربعین امسال به مثابه سال‌های قبل باشکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود.

کریمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دفاع مقدس درباره اهمیت اربعین حسینی بیان کرد: اربعین حسینی علاوه بر اینکه یک موضوع عبادی و زیارتی است در سال‌های اخیر تبدیل به مانوری برای قدرت‌نمایی شیعیان در جهان به‌خصوص برای شیعیان ایران و عراق شده است.

وی یادآور شد: با وجود تهدید دشمنان و تکفیری‌ها، استقبال مردم از اربعین حسینی بیشتر شده و با حضور در این پیاده‌روی، شیعیان قدرت‌نمایی می‌کنند.

عضو شورای فرهنگی شهرستان ممسنی تأکید کرد: لازم است دانشگاهیان و اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه با تمام وجود و با امکانات کامل شرایط را برای متقاضیان اربعین حسینی مهیا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته