دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آزمون سردفتری اسناد رسمی سال ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار شد

آزمون سردفتری اسناد رسمی سال ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار شد
آزمون سردفتری اسناد رسمی سال ۱۴۰۳ در راستای اجرای ماده ۳ قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار با شرکت ۳۲ هزار و ۱۳۶ نفر داوطلب برگزار شد.
کد خبر : 929152

سید عبدالعزیز الیاسی، مدیرکل امور اسناد و سردفتران سازمان ثبت و خندانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران صبح امروز از فرآیند برگزاری آزمون سردفتری اسناد رسمی سال ۱۴۰۳ در تهران بازدید کردند.

مدیرکل امور اسناد و سردفتران سازمان ثبت در حاشیه این بازدید با اشاره به برگزاری این آزمون به طور همزمان و در ۳۵ حوزه امتحانی در سراسر کشور گفت: ۳۲ هزار و ۱۳۶ نفر داوطلب در این آزمون شرکت کرده اند که از این تعداد ۱۸ هزار و ۸۳۶ نفر از متقاضیان زن و ۱۳ هزار و ۳۰۰ نفر مرد می‌باشند.

وی با با اشاره به رشد تعداد داوطلبین این آزمون در مقایسه با سال گذشته افزود: در سال گذشته ۲۵ هزار و ۹۷۲ نفر در آزمون سردفتری ثبت نام کرده بودند.

الیاسی با بیان اینکه بیشترین تمرکز متقاضیان این آزمون با ۵ هزار و ۹۶۳ نفر در استان تهران می‌باشد که از این تعداد ۳ هزار ۷۰۱ متقاضی زن و ۲ هزار ۲۶۲ متقاضی مرد می‌باشند اظهار داشت: نتایج پذیرفته شدگان آزمون کتبی حداکثر ظرف ۲ ماه از طریق سازمان سنجش اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته