دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1403 - 11:35

جزئیاتی از آزمون کاردانی به کارشناسی و دوره کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای

جزئیاتی از آزمون کاردانی به کارشناسی و دوره کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان، جزئیات آزمون دوره کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای (دانشگاه مهارت ملی) و مؤسسات غیرانتفاعی سال ۱۴۰۳ و آزمون کاردانی به کارشناسی (کارشناسی ناپیوسته) سال ۱۴۰۳ را که به میزبانی این دانشگاه برگزار شد، تشریح کرد.
کد خبر : 929124

سیدمسعود داودی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان در حاشیه برگزاری آزمون دوره کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای (دانشگاه مهارت ملی) و مؤسسات غیرانتفاعی سال ۱۴۰۳ و آزمون کاردانی به کارشناسی (کارشناسی ناپیوسته) سال ۱۴۰۳ در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از رقابت داوطلبان کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته همزمان با سراسر کشور در یک نوبت در شهرستان لنجان خبر داد.

وی با اشاره به رشته‌های تحصیلی موجود در دانشگاه آزاد اسلامی لنجان و فولادشهر عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی لنجان و شعبه فولادشهر با رشته‌هایی ازجمله تربیت‌بدنی، مدیریت خانواده، معماری، عمران، فتوگرافیک عکاسی، مکانیک خودرو، الکتروتکنیک، طراحی و دوخت، ساخت و تولید، نرم‌افزار کامپیوتر و حرارت مرکزی و تهویه مطبوع در مقطع کاردانی پیوسته دانشجوی خانم و آقا می‌پذیرد.

رقابت داوطلبان کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه آزاد لنجان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان افزود: همچنین در مقطع کارشناسی ناپیوسته با رشته‌های تحصیلی مهندسی حرفه‌ای معماری، مهندسی اجرایی عمران، مهندسی حرفه‌ای ساخت و تولید، مهندسی حرفه‌ای برق - قدرت، مهندسی فناوری شبکه‌های توزیع برق، مهندسی حرفه‌ای جوش، مهندسی کامپیوتر نرم‌افزار و تأسیسات حرارتی و برودتی میزبان دانشجویان و داوطلبان خانم و آقا در این رشته‌های تحصیلی خواهیم بود.

داودی با تعریف مقاطع کاردانی پیوسته و کارشناس ناپیوسته بیان کرد: در کاردانی پیوسته، دانشجویان برخی دروس مربوط به پیش‌دانشگاهی را در دانشگاه سپری می‌کنند که مربوط به رشته‌هایی است که در سیستم آموزشی نظام قدیم یا ترمی واحدی، مقطع پیش‌دانشگاهی را نداشتند.

رقابت داوطلبان کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه آزاد لنجان

وی یادآور شد: برای ثبت‌نام در مقطع کاردانی پیوسته، نیازی به شرکت در کنکور نیست و پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی است و دانشجویان در مقطع کارشناسی ناپیوسته ابتدا باید مدرک کاردانی خود را گرفته و پس از کنکور کاردانی به کارشناسی، وارد مقطع کارشناسی شوند.

رقابت داوطلبان کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه آزاد لنجان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان تأکید کرد: این واحد دانشگاهی در مقاطع کاردانی و کارشناسی، بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی پذیرای دانشجویان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته