دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کارنامه نهایی داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد

کارنامه نهایی آزمون دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور منتشر شد.
کد خبر : 929070

 آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ با حضور حدود ۱۵۱ هزار داوطلب برگزار شد که از این تعداد بیش از ۱۲۵ هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شدند و اسامی پذیرفته‌شدگان پس از طی مرحله دوم آزمون در دانشگاه‌ها شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد.

کارنامه نهایی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در اینجا در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قابل مشاهده است.

کارنامه نهایی برای متقاضیانی که حداقل برای یک کدرشته محل جهت انجام مصاحبه به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی معرفی شده اند صادر شده و حاوی اطلاعات لازم، نمره آزمون، نمره مصاحبه، حدنصاب نمره اعلام شده از طرف دانشگاه، رتبه متقاضی و آخرین رتبه پذیرفته‌شده در هریک از کدرشته محل‌های معرفی شده برای مصاحبه در سهمیه مربوط است.

متقاضیانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته‌شدگان نهایی هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی اعلام شده است، لازم است برای اطلاع از تاریخ و مدارک ثبت‌نام به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی خود مراجعه کنند.

ثبت‌نام منحصراً در تاریخ‌های اعلام شده توسط هر دانشگاه و با ارائه مدارک اعلام شده صورت می‌پذیرد و عدم اقدام پذیرفته‌شدگان در تاریخ یا تاریخ‌های تعیین شده برای ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد و به پذیرفته‌شدگان توصیه می‌شود اطلاعیه مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی خود را به دقت مطالعه کنند.

متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته اند توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته‌محلهای قبولی ثبت‌نام کنند و به عبارتی مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نیستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته