دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1403 - 12:15
در پیام سرپرست سابق ریاست جمهوری به پزشکیان؛

مخبر: تبریک به مناسبت تشکیل کابینه/ دولت شهید رئیسی آماده کمک به دولت چهاردهم است

مخبر: تبریک به مناسبت تشکیل کابینه  دولت شهید رئیسی آماده کمک به دولت چهاردهم است
سرپرست سابق ریاست‌جمهوری طی پیامی ضمن تبریک رأی اعتماد نمایندگان محترم مجلس، خطاب به مسعود پزشکیان از آمادگی همه‌جانبه خود و اعضای دولت شهید رئیسی برای هرگونه همراهی و همکاری در پاسخ به نیازهای دولت چهاردهم خبر داد.
کد خبر : 929044

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرپرست سابق ریاست‌جمهوری طی پیامی ضمن تبریک رای اعتماد نمایندگان محترم مجلس، خطاب به مسعود پزشکیان از آمادگی همه‌جانبه خود و اعضای دولت شهید رئیسی برای هرگونه همراهی و همکاری در پاسخ به نیاز‌های دولت چهاردهم خبر داد.

متن پیام محمد مخبر به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم 

برادر بزرگوار 

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان 

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیت

خدای بزرگ را به شکرانه الطاف و برکات بی‌کرانه‌اش بر این ملت و کشور حمد و سپاس می‌گوییم و اکنون که کابینه دولت جدید با همکاری مجلس شورای اسلامی در مسیر اتحاد و همدلی برای توسعه کشور تشکیل شده است، آمادگی همه‌جانبه خود و اعضای دولت مردمی را که یادگار شهید بزرگوار آیت الله دکتر رئیسی است، برای هرگونه همراهی و همکاری در پاسخ به نیاز‌های دولت چهاردهم اعلام می‌دارم.

دوام توفیق و سربلندی شما و دولتمردان کابینه در ایفای مأموریت و مسئولیت‌های خطیر و خدمت صادقانه و مجاهدانه به ایران و ایرانی، تحت عنایات و توجهات خاصه اهل بیت (علیهم السلام) و پیروی از تدابیر و رهنمود‌های حکیمانه رهبری معظم انقلاب اسلامی را از درگاه پروردگار متعال طلب می‌کنم.

امید که این همکاری و همراهی ها، انگیزه‌ای دوچندان برای دولتمردان در جهت خدمت روز افزون به ملت شریف ایران و دوستداران انقلاب اسلامی باشد.  
ان شاالله.  

محمد مخبر

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته