دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تبریک دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به پزشکیان و قدردانی از رئیس مجلس

تبریک دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به پزشکیان و قدردانی از رئیس مجلس
حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی به دکتر پزشکیان کسب رأی اعتماد قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تمام وزرای پیشنهادی را تبریک گفت.
کد خبر : 929032

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی به دکتر پزشکیان کسب رأی اعتماد قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تمام وزرای پیشنهادی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر پزشکیان

ریاست محترم جمهور

با سلام و تحیت

کسب رأی اعتماد قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تمام وزرای پیشنهادی که روزی با شکوه را  در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران رقم زد را به جنابعالی تبریک عرض می‌کنم.

این رویداد مهم نشان از حسن تدبیر و درایت جنابعالی در ایجاد همبستگی و وفاق ملی دارد و به فضل پروردگار دولت چهاردهم با پشتوانه آرای بالای نمایندگان مجلس در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی و انجام مأموریت‌های راهبردی خود موفق و سربلند خواهد بود.

توفیق روزافزون الهی جنابعالی و دولت محترم را از خداوند متعال خواستارم.

قدردانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از دکتر قالیباف

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، طی پیامی به دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از حسن تدبیر وی در رأی اعتماد بالا و قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم و ایجاد وفاق ملی تشکر و قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر قالیباف

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

رأی اعتماد بالا و قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم منجر به وفاق و همدلی در میان اقشار مختلف جامعه شد و روزی مبارک در تقویم تاریخ انقلاب اسلامی در همبستگی میان قوا در پیشبرد اهداف عالی کشور را رقم زد.

بدینوسیله از حسن تدبیر جنابعالی به‌عنوان ریاست مجلس شورای اسلامی در ایجاد وفاق ملی تشکر و قدردانی می‌کنم و ان‌شاءالله شاهد تعامل روزافزون ارکان مختلف کشور برای سربلندی کشور عزیزمان باشیم.

توفیق روزافزون الهی شما برادر ارجمند و همه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته