دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ساختمان جدید دانشکده الهیات دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران به بهره‌برداری می‌رسد

ساختمان جدید دانشکده الهیات دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران به بهره‌برداری می‌رسد
ساختمان جدید دانشکده الهیات دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران در شهر مقدس قم، در آستانه آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴–۱۴۰۳ آماده بهره‌برداری شد و کلاس‌های درس سال تحصیلی جدید در این ساختمان برگزار می‌شود.
کد خبر : 928904

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمید زارع، رئیس دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران با اعلام این خبر گفت: با افتتاح ساختمان جدید دانشکده الهیات دانشکدگان فارابی، تمام فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و اداری این دانشکده در ساختمان جدید انجام می‌شود.

رئیس دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران با اشاره به فرسودگی و قدمت ساختمان دانشکده الهیات دانشکدگان فارابی، اظهار داشت: دانشکده الهیات دانشکدگان فارابی در ساختمانی فرسوده با قدمت بیش از ۳۳ سال و کاربری غیرآموزشی مستقر شده بود. عملیات احداث ساختمان جدید این دانشکده از سال ۱۳۹۱ آغاز شده بود، اما عدم تخصیص اعتبار لازم و افزایش شدید هزینه‌ها، زمان اتمام پروژه را طولانی کرد.

وی افزود: با تخصیص اعتبار لازم و همت مسئولان دانشگاه تهران، این پروژه تکمیل شده است و در نیمه دوم شهریور ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد.

 زارع افزود: ساختمان جدید دانشکده الهیات دانشکدگان فارابی با زیربنای ۷۵۰۰ مترمربع در چهار طبقه احداث شده و دارای ساختمان موتورخانه و پست برق اختصاصی است. این ساختمان مشتمل بر کلاس‌های دانشجویان دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی، دفاتر اعضای هیأت علمی، هیأت رئیسه دانشکده، گروه‌های آموزشی، شورای دانشکده، آموزش دانشکده، سالن دفاعیه دانشجویی، سالن اجتماعات دانشجویی، سالن‌های مطالعه دانشجویی، نمازخانه و همچنین غذاخوری دانشجویی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته