دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1403 - 11:34

لازمه تعلیم و تربیت متعالی پرهیز از موازی کاری است

لازمه تعلیم و تربیت متعالی پرهیز از موازی کاری است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: لازمه تعلیم و تربیت متعالی پیوستگی تمامی اجزا و پرهیز از موازی کاری است.
کد خبر : 928873

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، میثم عرب‌زاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در همایش آموزشی هدایت تحصیلی چالش‌ها و راهکار‌ها اظهار کرد: لازمه تعلیم و تربیت متعالی پیوستگی تمامی اجزا و پرهیز از موازی کاری است؛ چراکه از خانواده، مدرسه دانشگاه و جامعه همه باید در این مسیر گام بردارند.

وی عنوان کرد: ظرفیت عظیم دانشگاه آزاد اسلامی کاشان که در ۴۰ سال عمر خود منشأ خیرات فراوان بوده در خدمت نظام تعلیم و تربیت بوده، تربیت بیش از ۴۱ هزار دانش‌آموخته‌ای که هر کدام در کشور و به‌ویژه در شهر کاشان اثرگذار هستند ازجمله خدمات این واحد دانشگاهی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان افزود: مجتمع مدارس سمای این واحد دانشگاهی با پذیرش بیش از ۲ هزار دانش‌آموز در ۹ مدرسه از پیش‌دبستان تا دیپلم برای دختران و پسران، بار عظیمی را از روی دوش متولیان آموزش و پرورش شهرستان برداشته و موجب رقابت مدارس دولتی و غیردولتی شده است.

تربیت دانشجویان مهارت محور در واحد کاشان

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان نیز با اشاره به ظرفیت مراکزی همانند سرای تخصصی نوآوری فرش ماشینی، مرکز رشد واحد‌های فناور، مرکز تحقیقات فرش ماشینی گفت: آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های متعدد در رشته‌های نساجی، صنایع، برق، کامپیوتر، معماری، عمران و... با در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات لازم بستر خوبی برای تربیت دانشجویان مهارت محور پدید آورده‌اند.

سعید جوادی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان از سال ۱۳۶۳ با پذیرش دانشجو در دو رشته آغاز به کار کرد و اکنون در کنار سایر دانشگاه‌های عظیم شهرستان کاشان نظیر دانشگاه کاشان و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی این شهر به‌عنوان نگین آموزش عالی در کویر مرکزی ایران سهم بسیار بزرگی در تعلیم و تربیت نسل جوان دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته