دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حضور زائران فلسطینی در موکب بین‌الملل کمیته زینبیون؛

روایت کلید خانه‌ای که به کربلا رسید

روایت کلید خانه‌ای که به کربلا رسید
زائران فلسطینی اباعبدالله الحسین(ع) در موکب بین الملل کمیته زینبیون ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران حضور پیدا کردند.
کد خبر : 928851

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سکینه ساعی قاشوقچی از خادمان موکب بین‌الملل کمیته زینبیون ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران با اشاره به حضور زائران فلسطینی گفت: تعداد زیادی از زائران فلسطینی در موکب بین‌الملل کمیته زینبیون ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران حضور پیدا کرده و با خادمان به گفت وگو نشستند.

وی تصریح کرد: یکی از زائران به نام ابوعلی جابر شیخ التراث ، روایتی را از امام خمینی (ره) نقل کرد و گفت که امام فرمودند که هر انسانی یک سطل آب را پر کند و بر روی اسرائیل بریزند اسرائیل محو می شود و ان شاء الله با «اتحاد» این اتفاق محقق  خواهد شد.

خادم بین‎ الملل کمیته زینبیون با اشاره به یک کلید بزرگ در دست این زائر فلسطینی هم اظهارکرد: آن پیرمرد که بزرگ قبیله بود یک کلید در دست داشت که از جدشان به او ارث رسیده بود و می‎‌گفت کلید خانه پدربزرگش بوده که آن را نگه داشته است. وی روایت می‌کرد که فلسطینی‌‏های بی شماری از این کلید کپی کرده و به صورت چوبی آن را درست کرده‌اند. در واقع این کلید در دستانشان به عنوان یک رمز و نماد است و آن را تا زمان آزادی قدس شریف و مسجدالاقصی نگهداری می‎کنند تا به خانه هایشان بازگردند.

گفتنی است کمیته زینبیون ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران برای سومین سال پیاپی به ریاست مریم اردبیلی مشاور شهردار و مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران در دو حوزه بین الملل و کودک و نوجوان فعالیت می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته