دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1403 - 10:46

سلگی: مشکل خاصی برای اعزام سرمربی تیم ملی گلبال وجود ندارد/ صفرزاده در مراسم بدرقه غایب بود تا تحت درمان باشد

سلگی: مشکل خاصی برای اعزام  سرمربی تیم ملی گلبال وجود ندارد  صفرزاده در مراسم بدرقه غایب بود تا تحت درمان باشد
معاون ورزش قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک گفت: صفرزاده در چند روز باقی مانده تا اعزام، تحت درمان است و فیزیوتراپی انجام می دهد تا آسیب دیدگی حاد نشود.
کد خبر : 928840

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در چند روز گذشته خبری مبنی بر مشکل اعزام بهمن دوستی سرمربی تیم ملی گلبال در آستانه بازی های پارالمپیک در برخی از رسانه ها منتشر شد.

سعید سلگی در گفت وگو با خبرنگار آنا در این باره گفت: این خبر را روز گذشته خواندم و ان شالله مشکلی پیش نیاید. معمولا ارگان ها با اعزام افراد کمال همکاری را دارند. تا به حال این مورد را نداشته ایم که ارگانی مخالفت کند. ان شالله مشکل خاصی نیست اما اگر باشد باید طی نامه رسمی و مکتوب به ما اعلام شود. قطعا فدراسیون نابینایان پیگیر این مورد خواهد بود.

وی درباره مصدومیت هاجر صفرزاده پرچمدار کاروان و غیبت وی در مراسم بدرقه پارالمپیکی‌ها اظهار کرد: او هیچ مشکل خاصی ندارد. قرار بر این شد که در چند روز باقی مانده تا اعزام، تحت درمان باشد و فیزیوتراپی انجام دهد تا آسیب دیدگی حاد نشود. مشکل خاصی نداریم و امیدوار هستیم با دعای خیر مردم در این رقابت ها بهترین عملکرد را داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته