دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1403 - 10:53

ادامه دوری یزدانی از تمرینات سپاهان/ دلیل ثبت نشدن قرارداد لیموچی مشخص شد

ادامه دوری یزدانی از تمرینات سپاهان  دلیل ثبت نشدن قرارداد لیموچی مشخص شد
سیاوش یزدانی کماکان اجازه حضور در تمرینات سپاهان را ندارد.
کد خبر : 928839

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سپاهان در هفته اول لیگ برتر برابر تیم تازه لیگ برتری شده چادر ملو اردکان به پیروزی رسید و جالب اینکه در هفته دوم هم مهمان خیبر خرم آباد قهرمان فصل گذشته لیگ دسته یک آزادگان است تا در دو هفته ابتدایی با تیم‌هایی بازی کرده باشد که اولین حضورشان را در سطح اول فوتبال ایران تجربه کرده‌اند.  

سیاوش یزدانی که سابقه محرومیت‌های وی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و تیم‌های باشگاهی استقلال و سپاهان دیده می‌شود بار دیگر از سوی سرمربی تیم در اختیار باشگاه قرار گرفته است. با پیگیری‌های خبرنگار آنا مشخص شد این مدافع به دلیل بی‌انضباطی در تمرینات تیم در اختیار باشگاه قرار گرفته و اجازه حضور در تمرینات را ندارد. او برابر شباب الاهلی امارات غایب بود و در اولین بازی سپاهان نیز نام وی در لیست تیم نبود. یزدانی در اختیار کمیته انضباطی باشگاه است و هنوز تصمیم گیری در مورد وی صورت نگرفته است.

دیگر بازیکنی که هنوز نام وی وارد لیست سپاهان نشده مهدی لیموچی است که در فصل نقل و انتقالات سر و صدای زیادی به پا کرد و ترجیح داد به جای پرسپولیس از آلومینیوم به سپاهان بیاید. با پیگیری‌های خبرنگار آنا مشخص شد بندی در قرارداد این بازیکن وجود دارد که سازمان لیگ مخالف آن است و به همین دلیل قرارداد لیموچی ثبت نشده، تلاش‌های باشگاه سپاهان برای توافق با سازمان لیگ هم تا اینجا نتیجه‌ای به همراه نداشته است.  

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته