دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1403 - 09:26

اجرای طرح‌های پژوهشی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد توسط دانشگاه آزاد

اجرای طرح‌های پژوهشی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد توسط دانشگاه آزاد
معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز گفت: طرح‌های پژوهشی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد به همت این واحد دانشگاهی اجرایی می‌شوند.
کد خبر : 928819

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، ایمان صفایی معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز در دیدار با مهدی آقاپور معاونت فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد با  معرفی ظرفیت‌های اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی در قبول پروژه‌های مورد نیاز این بندر اظهار کرد: در غالب شرکت‌های تابعه واحد بندرگز همکاری در این زمینه صورت گرفته و طرح‌های پژوهشی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد به همت این واحد دانشگاهی اجرایی می‌شوند.

حسین خاکزاد، مسئول مطالعات اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد نیز گفت: همه ساله طرح‌های پژوهشی که در مهر ماه اعلام می‌شود و می‌توان از ظرفیت‌های حوزه معاونت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز و اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی با ارائه پروپوزال و قبول طرح‌های پژوهشی بهره برد.

به گزارش آنا، در پایان مقرر شد طرفین جلسه‌ای در روز‌های آتی  به بحث و گفتو‌گو درباره توسعه همکاری‌های مشترک و انعقاد تفاهم‌نامه با این اداره کل پرداخته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته