دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تمدید مهلت شرکت در سومین مهرواره هوای نو تا پایان شهریور ۱۴۰۳

تمدید مهلت شرکت در سومین مهرواره هوای نو تا پایان شهریور ۱۴۰۳
دبیر سومین مهرواره هوای نو از تمدید مهلت نام‌نویسی و مشارکت هیأت‌ها و تشکل‌های دینی در سومین مهرواره هوای نو، تا پایان شهریورماه امسال خبر داد.
کد خبر : 928815

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید ملتجی دبیر سومین فصل مهرواره هوای نو اظهارداشت: به دلیل همزمانی اعلام فراخوان این فصل از مهرواره با ایام شهادت شهید جمهور آیت‌الله رئیسی، اشتغال هیأت‌ها در ایام عزاداری محرم و همچنین حضور اهالی هیأت در پیاده‌روی اربعین، با تقاضای فعالان این عرصه برای تمدید مهلت ثبت‌نام و شرکت در مهرواره موافقت شد و این تاریخ، به مدت یک ماه تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ تمدید می‌شود.

به گفته وی، هیأت‌ها و تشکل‌های دینی در این بازه زمانی فرصت دارند اقدامات و فعالیت‌های خود را در ۵ بخش و مجموعاً ۳۱ رشته به دبیرخانه مهرواره به نشانی havayenoo.ir ارسال کنند.

دبیر مهرواره هوای نو با بیان این‌که این مهرواره در پی رقابت منفی بین هیأت‌ها نیست، اظهار داشت: در هر رشته‌، ۳ نفر منتخب می‌شوند که در این فصل رتبه‌بندی نخواهند داشت و عنوان «پرچمدار» جایگزین دو عنوان «برگزیده» و «شایسته تقدیر» در ۲ فصل پیشین خواهد شد.

وی افزود: نهاد هیأت، ارکان هیأت، تولیدات هیأت، فراهیأت و بین‌الملل، بخش‌های پنج‌گانه سومین مهرواره هوای نو هستند که بخش بین‌الملل آن، نوپا و تازه‌تأسیس به شمار می‌رود و قرار است نگاه جهانی‌اندیشی هیأت را پیگیری کند.

ملتجی گفت: در فصل سوم به هریک از مجموعه‌های پرچمدار، هدیه‌ای به ارزش ۷۰ میلیون تومان به منظور حمایت از فعالیت این هیأت‌ها اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته