دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1403 - 07:35
ملکی چوبری:

آزادگان بارها زیربار شکنجه‌های رژیم بعث دشمن را مأیوس کردند

آزادگان بارها زیربار شکنجه‌های رژیم بعث دشمن را مأیوس کردند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: آزادگان بارها زیربار شکنجه‌های رژیم بعث و با پایبندی به آرمان‌های خون شهدا و با مقاومتی دلیرانه موجبات سرافرازی ملت ایران، یأس و ناامیدی دشمنان و تقویت نظام اسلامی را فراهم کردند.
کد خبر : 928800

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به‌مناسبت فرارسیدن سالروز ورود آزادگان هشت سال دفاع مقدس به میهن اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به همراه مدیران این دانشگاه با بهمن باقری جورشری آزاده و جانباز سرافراز از آزادگان هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این دیدار ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به ایران اسلامی گفت: امروز عزت، آرامش و آسایش حاکم در ایران را مدیون فداکاری‌ها، دلاوری‌ها و ایثارگری‌های شهدا، آزادگان و جانبازان گرانقدر هشت سال دفاع مقدس هستیم.

مجتبی ملکی چوبری اضافه کرد: آزادگان سلحشور کشورمان بارها زیربار شکنجه‌های رژیم بعث و با پایبندی به آرمان‌های خون شهدا و با مقاومتی دلیرانه موجبات سرافرازی ملت ایران، یأس و ناامیدی دشمنان و تقویت نظام اسلامی را فراهم کردند که نیاز است با تمام توان در مسیر انتقال این فداکاری‌ها و جانفشانی‌ها به‌عنوان الگو و اسوه به جوانان و نوجوانان امروزی تلاش کنیم.

به گزارش آنا؛ بهمن باقری جورشری آزاده و جانباز ۳۰ درصد، دانشجوی رشته مدیریت آموزشی مقطع کارشناسی‌ارشد واحد رشت و از غیورمردانی است که به‌مدت ۲۶ ماه در زندان‌های رژیم بعث اسیر بود و با تحمل رنج و شکنجه فراوان توانست آن روز‌های سخت را سپری کند.

بیست و ششمین روز از مردادماه یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی در سال ۱۳۶۹ و فرصتی برای مرور رشادت‌های این غیورمردان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته