دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مرداد 1403 - 21:01
بعد از امضای قرارداد با حضور درویش

محمدی: با درویش نقشه کشیدیم تا پرسپولیسی شوم/ دوست دارم به من بگویند میلاد آتش پاره!

محمدی: با درویش نقشه کشیدیم تا پرسپولیسی شوم  دوست دارم به من بگویند میلاد آتش پاره!
بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه ترکیه‌ای اجازه جدایی نمی داد با درویش نقشه‌ای کشیدیم تا من اینجا در خدمت شما باشم.
کد خبر : 928790

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، میلاد محمدی در خصوص پیوستنش به پرپسولیس گفت: خیلی خوشحالم که در خدمت این تیم هستم. در این چند سال تیم های ایرانی زیادی به من پیشنهاد دادند اما وقتی باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داد قبول کردم و البته آقای درویش برای حضورم در این تیم خیلی تلاش کرد و من امیدوارم جواب اعتماد باشگاه و هواداران را بدهم. 

وی در خصوص تلاش خودش برای کسب رضایتنامه از باشگاه ترکیه ای عنوان کرد: آقای درویش در این خصوص خیلی زحمت کشید. یک ماه بود دنبال کارم بود. خودم تا شنیدم آقای درویش پیشنهاد داده پیگیری هایی کردیم. باشگاهم کمی سخت گیر بود. باشگاه ترکیه‌ای اجازه جدایی نمی داد با درویش نقشه‌ای کشیدیم تا من اینجا در خدمت شما باشم.

محمدی در مورد اینکه با چه کسانی مشورت کرد: من بیشتر با خانواده ام مشورت کردم. البته با یکی دو تا از دوستانم هم مشورت کردم. 

وی در خصوص شماره پیراهنش که 4 خواهد بود، گفت: روزهایی که در تیم ملی بودیم آقای سید جلال حسینی کنار ما بودند و همیشه از او کمک می گرفتیم. او در تیم ملی به من خیلی کمک کرد. 

میلاد محمدی افزود: امیدوارم در آخر فصل پرچم پرسپولیس را بالا ببریم. 

وی در خصوص زوج شدن با اورنوف گفت: من او را می شناسم. او خیلی بازیکن با کیفیتی است. امیدوارم با صلاحدید سرمربی بتوانیم به تیم کمک کنیم. امسال سال اول لیگ نخبگان است و امیدوارم که کیفیت خوبی داشته باشم و دل هواداران را شاد کنم. 

این بازیکن ادامه داد: حس خوبی دارم اما فقط امیدوارم با کیفیتم جواب هواداران را بدهم. 

این بازیکن در پاسخ به این سوال که دوستدارد هواداران او را با چه اسمی صدا کنند، گفت: دوستدارم به من بگویند میلاد آتش پاره. 

میلاد محمدی همچنین عنوان کرد الگوی او مجتبی محرمی است. 

به گزارش آنا، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و میلاد محمدی با حضور در تلوزیون اینترنتی پرسپولیس قرارداد دوساله این بازیکن را امضا کردند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته