دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1403 - 02:00

انتظاری: پرسپولیس از تبریز سوغاتی سه امتیازی بیاورد/ جذب بازیکنان بزرگ شخصیت تیم را بالا می برد

انتظاری: پرسپولیس از تبریز سوغاتی سه امتیازی بیاورد  جذب بازیکنان بزرگ شخصیت تیم را بالا می برد
بازیکن سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس برابر تراکتور یک بازی جاندار و برتر ارائه کند و سه امتیاز حیاتی و ارزشمند را سوغاتی به تهران بیاورد.
کد خبر : 928770

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد شرایط پرسپولیس برای ادامه رقابت‌های این فصل اظهار کرد: استرسی که رضا درویش در این مدت به پرسپولیس وارد کرده بود و مهره‌هایی که باید جذب نشدند، با جذب میلاد محمدی و ان‌شاءالله علی قلی‌زاده، بهترین سورپرایز را به هواداران خواهد داد. دو بازیکن ملی پوش که در تیم ملی اثرگذار بوده‌اند و در پرسپولیس هم می‌توانند تعیین کننده باشند. طبیعتاً تیم بزرگ نیاز به بازیکن بزرگ دارد و هر بازیکنی نمی‌تواند پیراهن پرسپولیس را به تن کند. 

بازیکن سابق پرسپولیس افزود: از الان نمی‌توان گفت که پرسپولیس قهرمان می‌شود. بالاخره تمامی مدعیان هدف‌شان قهرمانی است و دست روی دست نگذاشته‌اند. آنها هم حق دارند برای قهرمانی تلاش کنند و مسلماً جام به تیمی می‌رسد که از دیگر مدعیان نمایش بهتری داشته باشد. با حضور محمدی پرسپولیس شکل بهتری به خود می‌گیرد و ضمن احترام به علیپور و آل کثیر، به نظرم باشگاه می‌تواند یک مهاجم آماده دیگر هم جذب کند، چون لیگ نخبگان آسیا به مراتب سخت‌تر از لیگ برتر است و تمامی حریفان حاضر در این جام از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند. یک دروازه بان ذخیره هم جذب شود تا در صورت مصدومیت گندوز به بازی گرفته شود. با این اتفاقات انگیزه و شخصیت پرسپولیس بالاتر خواهد رفت و احتمال موفقیت این تیم را افزایش خواهد داد.  

انتظاری درباره بازی پرسپولیس در خانه تراکتور گفت: تراکتور بازیکنان خوبی جذب کرده و سرمربی سابق تیم ملی هدایت آن را بر عهده دارد. در این سال‌ها همیشه یکی از مدعیان بوده، این فصل قوی‌تر از قبل شده و کیفیت بالاتری دارد. با اینکه در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر هستیم ولی یک جنگ تمام عیار را بین پرسپولیس و تراکتور در تبریز خواهیم دید. بالاخره مدافع عنوان قهرمانی برای آنکه بتواند صدر جدول را به دست آورد باید برابر مدعیان هم نتیجه خوبی بگیرد. امیدوارم پرسپولیس بتواند با سرمربیگری گاریدو یک بازی جاندار و برتری را ارائه کند و سه امتیاز حیاتی و ارزشمند را سوغاتی به تهران بیاورد. امیدوارم یک بازی بدون حاشیه و جذابی را از دو تیم ببینیم.  

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته