دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مرداد 1403 - 12:17
رئیس هیئت آذربایجان شرقی خبر داد:

غیبت هواداران خانم در بازی تراکتور - پرسپولیس/ آماده‌سازی ورزشگاه برای نصب VAR

غیبت هواداران خانم در بازی تراکتور - پرسپولیس  آماده‌سازی ورزشگاه برای نصب VAR
رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی گفت: راه دسترسی خانم‌ها به ورزشگاه یادگار امام هنوز آماده نشده و برای همین بدون حضور آنها بازی تراکتور و پرسپولیس انجام خواهد شد.
کد خبر : 928679

جواد ششگلانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه یادگار امام تبریز برای میزبانی از بازی تراکتور و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: مسئله‌ای که باید اجرا می‌شد نصب گیت‌های الکترونیکی بود که امروز به پایان می‌رسد و برای روز بازی مشکلی برای تردد تماشاگران وجود ندارد.  

وی ادامه داد: دیروز حکیم مسئول پروژه VAR لیگ برتر از ورزشگاه بازدید کرد و کابل کشی لازم برای نصب تجهیزات در حال اجراست. موارد لازم توضیح داده شده و قرار است دستگاه VAR به ورزشگاه آورده شود و کار نصب آن هم انجام شود تا بازی با کمک داور ویدئویی وارد شود. برای حضور تماشاگران تیم میزبان هنوز درخواستی از سوی باشگاه پرسپولیس ارسال نشده، اما اگر چنین درخواستی را داشته باشند مطابق مقررات ۱۰ درصد از سکو‌های ورزشگاه در اختیار پرسپولیس قرار می‌گیرد.  

رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی درباره اینکه تصمیم گیری برای حضور بانوان تماشاگر در این بازی صورت گرفت، عنوان کرد: هنوز هم تصمیم گیری نهایی نشده ولی به احتمال بسیار زیاد بدون حضور هواداران خانم بازی برگزار می‌شود. به خاطر آنکه راه دسترسی خانم‌ها هنوز آماده نشده و برای همین بدون حضور آنها بازی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته