دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مرداد 1403 - 11:41

اسرائیل مدعی بازگرداندن جسد ۶ اسیر خود شد

اسرائیل مدعی بازگرداندن جسد ۶ اسیر خود شد
ارتش رژیم اشغالگر مدعی شد که اجساد ۶ نفر از اسیران خود را از جنوب نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی بازگردانده است.
کد خبر : 928670

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شبکه «کان» رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه به نقل از ارتش و سازمان امنیت داخلی این رژیم موسوم به شاباک مدعی شد که اسرائیل اجساد ۶ اسیر صهیونیست را در یک تونل در منطقه «خان یونس» در جنوب نوار غزه پیدا کرده و به سرزمین های اشغالی بازگردانده است.

خانواده «آوراهام موندر» یکی از اسرای کشته‌شده در واکنش به این خبر اعلام کردند که اگر کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر در راه توافق آتش‌بس با مقاومت فلسطین کارشکنی نکرده بود، فرزند آنها اکنون زنده بود.

«یائیر لاپید» رئیس ائتلاف مخالفان در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی در واکنش به این خبر با انتقاد از سیاست‌های نتانیاهو در قبال پرونده اسیران صهیونیست گفت: این اسیران زنده بودند و بعدا کشته شدند.

خانواده های اسرای صهیونیست دیروز سه شنبه در مسیر عبور کاروان حامل هیئت همراه «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا در تل‌آویو، تظاهرات کردند و خواستار امضای توافق آتش‌بس و تبادل اسرا با جنبش حماس شدند.

وزیر خارجه آمریکا روز یکشنبه با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر، «اسحاق هرتزوگ» رئیس و «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تل آویو دیدار کرد.

اخیرا نیز خانواده های اسرای صهیونیست با تجمع جلوی محل اقامت هرتزوگ، از وی خواسته بودند تا مانع کارشکنی نتانیاهو در مذاکرات برای رسیدن به توافق آتش‌بس شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته