دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مرداد 1403 - 11:28
در مورد کادرفنی باید صبر کنیم

واکنش ساعی به حواشی مبینا نعمت زاده: هر ورزشکاری خواسته‌ای دارد که شاید به آن برسد و یا نرسد/ به این موضوع دامن نزنید

واکنش ساعی به حواشی مبینا نعمت زاده: هر ورزشکاری خواسته‌ای دارد که شاید به آن برسد و یا نرسد  به این موضوع دامن نزنید
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: نعمت زاده مانند خیلی از ورزشکاران دیگر خواسته‌ای داشت و شاید شخصی خانه بخواهد و شخص دیگر ورود به دانشگاه بخواهد.
کد خبر : 928642

هادی ساعی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص حواشی پیش آمده توسط مبینا نعمت زاده و اینکه مدال های دیگر تکواندوکاران به زیر سایه این حواشی رفته اند گفت: نعمت زاده مانند خیلی از ورزشکاران دیگر خواسته ای داشت. یک نفر شاید خانه و ماشین بخواهد او نیز ورود به دانشگاه را خواست. یا این  خواسته ها برآورده می شود یا نمی شود. مورد خیلی خاصی نبود که در این حد به آن پرداخته شد. از شما رسانه ها می خواهم که که دیگر به این موضوع دامن نزنید و پرسشی در این باره مطرح نکنید.

وی در پاسخ به این سوال که اقدام فدراسیون نسبت به کنترل حواشی پیش آمده چه بوده است گفت: حواشی کنترل شده است و او پیج خود در فضای مجازی را بسته است و از او خواستیم در این باره دیگر پاسخ کسی را ندهد. 

وی درباره قرارداد مجید افلاکی و ادامه همکاری فدراسیون با او اظهار کرد: ما با هر مربی تا پایان هرمسابقه قرارداد می بندیم. در بخش بزرگسالان نیز به همین گونه بود و مدت قرارداد ما با مینو مداح و مجید افلاکی تا پایان المپیک پاریس بود. با توجه به احتمال منتفی شدن مسابقات داخل سالن تایلند و نبود رویداد و مسابقه دیگری، فعلا باید صبر کنیم؛ چرا که هدف ما اعزام ورزشکارن جوان با کادر دیگری به مسابقات داخل سالن تایلند بود.

رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص گزینه های مربی تیم های ملی تأکید کرد: تمامی گزینه ها ایرانی هستند چراکه بسیار مربیان خوبی در کشور داریم و حتی مربیان خیلی از تیم های خارجی ایرانی هستند و ما خودمان صادر کننده مربی تکواندو هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته