دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مرداد 1403 - 18:59

تاج: کسی فدراسیون را برای پرونده بیرانوند تحت فشار نگذاشته/ تتوی مدافع استقلال عکس شیطان بود+ فیلم

تاج: کسی فدراسیون را برای پرونده بیرانوند تحت فشار نگذاشته  تتوی مدافع استقلال عکس شیطان بود+ فیلم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کسی برای پرونده علیرضا بیرانوند به فدراسیون فوتبال زنگ نزده و کسی تحت فشار نگذاشته است.
کد خبر : 928592

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی تاج در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت ورزشگاه ها در کشور گفت: برای ورزشگاه آزادی یک کار اصولی در حال انجام است.امروز به قلعه نویی هم گفتم می ارزد چند بازی خارج از تهران باشیم اما ورزشگاه آزادی درست بازسازی شود.آزادی با این بازسازی خاطر جمع خواهد شد و دیگر مایه آبروریزی نیست.

وی افزود: ورزشگاه نصیری یزد هم بسیار خوب پیشرفت کرده است.یک روزی می گویید که این پافشاری ها چقدر خوب بوده است.ما خودمان داریم فشار می آوریم که ورزشگاه آزادی برسد اما نشد باید بازی ها جای دیگری برگزار شود.

تاج ادامه داد: ورزشگاه فولاد شهر تا الان 40 میلیارد تومان هزینه شده است.ورزشگاه امام رضای مشهد چون بعد از اربعین است شهر شلوغ است و امکان بازی نیست.ظاهرا آستان قدس از باشگاه ذوب آهن برای بازی پول خواسته است.این ورزشگاه ها با پول کشور ساخته شده و نمی دانم بناست که کی قرار است بازی برگزار شود.امروز یک عددی گفتند که برای خودم عجیب بود.

رئیس فدارسیون فوتبال ادامه داد: پرسپولیس و استقلال باید یک پلنی برای خود تعریف کنند اما ما باید کنار تیم هایی که به آسیا می روند باشیم.ما از اول می دانستیم در راهی هستیم که در آن فحش و ناسزا است.

وی در خصوص اینکه آیا کسی برای پرونده بیرانوند فدراسیون را تحت فشار قرار داده است، تاکید کرد: شما که می دانید ارکان قضایی کاملا مستقل هستند.هیچ کسی به فدراسیون فشار وارد نکرده است.این حرف ها که زنگ زده اند نیست،مگر می توانند؟پرونده بیرانوند کار کارشناسی می خواهد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص تتوی آرمین سهرابیان مدافع استقلال هم گفت: من ندیده بودم اما وقتی دیدم تعجب کردم.مگر می شود در کشور اسلامی که زندگی می کنیم چنین چیزی باشد؟شکل آن شیطان بود، دندان خون آشام بود.کمیته اخلاق ورود کرده است و رای هم می دهیم.این چیزها را باید ارشاد کرد و این بازیکن را صدا بزنند و می داند این چیست که تتو کرده است؟نمی شود که یک طرف شورتش را بالا زده و آن طرف را نزده، خب اینکار یعنی چه؟

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته