دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون وزیر آموزش‌وپرورش در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد؛

توزیع بسته‌های بهداشتی به دانش‌آموزان در پیاده‌روی اربعین

توزیع بسته‌های بهداشتی به دانش‌آموزان در پیاده‌روی اربعین
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش پیش از اعزام دانش‌آموزان نکات و توصیه‌هایی را برای پیشگیری از بیماری، مراقبت‌های بهداشتی و سلامتی به آنها ارائه می‌کند. همچنین این معاونت، بسته‌های بهداشتی را به دانش آموزان توزیع می‌کند.
کد خبر : 928552

صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان این که معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش قصد دارد، دانش‌آموزان متوسطه را به کربلا اعزام کند، اظهار کرد: برخی از دانش آموزان در این بین، موکب‌هایی را برای زائران اربعین راه اندازی می‌کنند.

ستاری‌فرد با بیان اینکه سلامت دانش‌آموزان زیر نظر وزارت بهداشت است، تصریح کرد: چنانچه، معاونت پرورشی و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش در تلاش است تا دانش‌آموزانی که بیماری خاص دارند، یا در آستانه سرماخوردگی هستند را شناسایی و از اعزام آنها جلوگیری کند. همچنین این معاونت درصدد است با دستورالعمل بهداشتی آنها را به عتبات عالیات اعزام کند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان این که وزارت آموزش و پرورش دستورالعمل‌های بهداشتی را به دانش آموزان خصوصا دانش آموزانی که بیماری زمینه‌ای دارند ارائه می‌دهند، ادامه داد: دستورالعمل ارائه شده به افزایش سواد سلامت، بهداشت دانش آموزان و مراقبت‌های لازم کمک می‌کند.

وی با بیان این که دانش آموزان در قالب‌های گروه‌های مختلف دانش آموزی از طریق معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اعزام می‌شوند، عنوان کرد: معاونت پرورشی پیش از اعزام دانش آموزان نکات و توصیه‌هایی را برای پیشگیری از بیماری، مراقبت‌های بهداشتی و سلامتی به آنها ارائه می‌کند. همچنین این معاونت، بسته‌های بهداشتی را به دانش آموزان توزیع می‌کند.

ستاری فرد با بیان اینکه مجموعه هلال احمر کانون‌هایی را برای مراکز بهداشتی و درمانی در شهر کربلا و نجف پیش‌بینی کرده است، خاطرنشان کرد: هلال احمر در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا پیش بینی‌های لازم را برای دانش آموزان انجام داده است تا از زائران اربعین مراقبت‌های لازم انجام شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته