دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سارقان مسلح منازل پایتخت دستگیر شدند +فیلم

سارقان مسلح منازل پایتخت دستگیر شدند +فیلم
نمایشگاه اموال مسروقه و سلاح و مهمات سارقان مسلح منازل پایتخت، با حضور سارقان دستگیر شده، مالباختگان و اهالی رسانه در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.
کد خبر : 928543

گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا کاظمی_اعضای باند سرقت‌های مسلحانه تهران و البرز، توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شدند. امروز دوشنبه بیست و نهم مرداد ماه، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ میزبان نمایشگاه اموال مسروقه، سلاح‌های سرد و گرم و مدارک مربوط به این سارقان بود. 

مال باختگان، و متهمان پرونده نیز در ساختمان فرماندهی انتظامی حضور داشتند. 

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در رابطه با پرونده سرقت‌های سریالی مسلحانه در تهران و البرز گفت: سرقت‌های مسلحانه‌ای که در مناطق غرب و شرق تهران رخ داده، به این صورت بود که سارقان با به صدا درآوردن زنگ منازل و باز کردن درب‌ها، در حضور ساکنان، اقدام به سرقت می‌کردند. پلیس بلافاصله اقدامات میدانی خود را تشدید کرده و پیگیری‌های لازم را آغاز کرده است.

وی افزود: مجرمین و یا کسانی که در ارتکاب جرم هستند بدانند که هرچقدر هم جرم پیچیده باشد، پلیس قادر به کشف آن است. مردم نیز باید مطمئن باشند که پلیس نسبت به جرایم بی‌تفاوت نیست.

سردار محمدیان ضمن عذرخواهی از شهروندانی که در این حوادث مورد تعرض قرار گرفته‌اند، تاکید کرد: پیچیدگی این اقدامات و فعالیت سارقان در چندین استان مختلف باعث تأخیر در شناسایی و دستگیری آنها شد. با این حال، اعضای این باند از چهار استان مختلف جمع‌آوری شدند. این باند سازمان‌یافته بوده و هر یک از اعضا تخصص‌هایی برای ارتکاب جرم داشتند، از جمله جعل پلاک خودرو و شناسایی منازل.

گزارش تصویری مربوط به نمایشگاه اموال مسروقه، سلاح‌های متهمان و صحبت‌های سردار محمدیان را در ادامه تماشا کنید: 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته