دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مرداد 1403 - 14:21

روشن: حجازی و هاشمی نسب ارزش استقلال را به اتفاقات روزگار گره نزنند/ این باشگاه به هر قیمتی قهرمانی نمی‌خواهد

روشن: حجازی و هاشمی نسب ارزش استقلال را به اتفاقات روزگار گره نزنند  این باشگاه به هر قیمتی قهرمانی نمی‌خواهد
پیشکسوت تیم استقلال گفت: در کار هم تلخی داریم و هم شیرینی، نباید موقع تلخی‌ها، شیرینی‌ها را از یاد ببریم.
کد خبر : 928502

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص مصاحبه تندی که مهدی هاشمی‌نسب علیه استقلال و جواد نکونام داشته و تأکید کرده باشگاه او را مقابل هواداران قرار ندهد، اظهار کرد: همه کسانی که برای استقلال بازی کرده‌اند یا مربی بوده‌اند، اهمیت هواداران را می‌دانند و قطعاً هر کسی که در خدمت تیم بوده مقابل هوادار قرار نمی‌گیرد و هیچ کس هم نمی‌تواند او را مقابل هوادار قرار دهد. من هم اگر فصل قبل در کادرفنی استقلال بودم و این فصل کنارم می‌گذاشتند، دلیل برکناری‌ام را می‌پرسیدم، البته به این تندی برخورد نمی‌کردم. این حق سرمربی هر تیمی است که دستیارانش را انتخاب کند. اگر دلیل گفته شده که هیچ، اما اگر گفته نشده، لازم است توضیح داده شود. در کل هر چه بوده، لازم است نسبت به جایگاه باشگاه احترام گذاشته شود.

نکونام نمی‌تواند جای هاشمی‌نسب تعهد بدهد

وی افزود: هاشمی‌نسب، چون غیر از استقلال در تیم‌های دیگری هم کمک نکونام بوده، توقع دارد تا باز هم باشد. او در جا‌های سخت بوده، جانش هم برای استقلال می‌دهد و الان که نیست دلیل نبودنش را می‌خواهد بداند. شاید هم به او گفته شده ولی برایش راضی کننده نبوده است. من هاشمی‌نسب و نکونام را دوست دارم ولی کسی نمی‌رود جای کس دیگری تعهد بدهد. من همیشه گفتم که آدم هر حرفی می‌زند و هر حرکتی می‌کند باید پای آن بایستد. نکونام که نمی‌تواند برود جای هاشمی‌نسب تعهد بدهد. حرف اصلی اینجاست که اگر استقلال برای هاشمی‌نسب در اولویت است برای نام بزرگ تیم هم که شده به شکلی حرف بزند که حاشیه درست نشود. بالاخره او مسئولیتی پذیرفته و بابت آن هم دچار مسائلی شده، در کار هم تلخی داریم و هم شیرینی، نباید موقع تلخی‌ها، شیرینی‌ها را از یاد ببریم.

هیچ‌وقت قدیمی‌ها را با امروزی‌ها مقایسه نکنید

پیشکسوت تیم استقلال در واکنش به بیانیه باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌های هاشمی‌نسب تصریح کرد: در بیانیه نام ناصر حجازی و منصور پورحیدری برده شده است. کسانی که قابل مقایسه با هاشمی‌نسب و نکونام و خپلی‌های دیگر نیستند. آنهایی که در باشگاه هستند هم اگر مشکلی با هر کسی پیدا می‌کنند نباید موضوع را در بیرون باشگاه حل کنند. بار‌ها گفتم اگر با من و دیگر پیشکسوتان مشکلی پیدا کردید درون باشگاه حل کنید. ما همه یک خانواده‌ایم. خیلی وقت‌ها مشکلات به وجود می‌آید و باید درون خانواده حل کنیم. هیچ وقت قدیمی را با امروزی‌ها مقایسه نکنید. نمی‌خواهم ایراد از نسل جدید بگیرم، اما نباید مسئولیت کار خودمان را گردن دیگری بیندازیم و چنین کاری درست نیست.

روشن: حجازی و هاشمی نسب ارزش استقلال را به اتفاقات روزگار گره نزنند/ این باشگاه به هر قیمتی قهرمانی نمی‌خواهد

ارزش استقلال را به اتفاقات روزگار گره نزنند

وی در مورد مصاحبه آتیلا حجازی که گفته خائن نیست و از جواد نکونام خواسته با خرید‌های میلیاردی که شده قول قهرمانی بدهد، همچنین در استوری اینستاگرام خود علیه باشگاه موضع گرفته، تأکید کرد: خدا را شکر که من در باشگاه نیستم. نه به خودم اجازه می‌دهم درباره کسی حرف بزنم مگر اینکه آن فرد کاری کرده باشد. نه می‌گذارم درباره من حرفی بزنند. آتیلا حجازی و مهدی هاشمی‌نسب و دیگر کسانی که به استقلال منتسب هستند، بدانند در کدام باشگاه بازی کردند و درباره چه تیمی حرف می‌زنند. خیلی هم جوان نیستند ولی اهمیت و ارزش تیم را به اتفاقات روزگار گره نزنند. هیبت و عظمت استقلال از دست رفته و دلیل آن هم بی‌توجهی کسانی بوده که از جنس استقلال بودند، اما نخواستند این نام بزرگ حفظ شود.

استقلال قهرمانی را به هر قیمتی نمی‌خواهد

روشن یادآور شد: هلدینگ خلیج فارس مالک جدید شده و احمد شهریاری هم به عنوان نماینده هلدینگ و رئیس هیئت مدیره، هفته گذشته جلسه‌ای با من و دیگر پیشکسوتان مثل علی جباری، پرویز مظلومی و ... داشتند ولی ما منتظر مدیریت کلان باشگاه هستیم. اول جایگاه از دست رفته استقلال بازگردد، بعد برای قهرمانی بجنگیم. استقلال قهرمانی را به هر قیمتی نمی‌خواهد. اصلاً چنین چیزی را نمی‌خواهیم. وقتی مدیرعامل و هیئت مدیره درست و حسابی برای استقلال نگذاشتند، قهرمانی هم سهم رقیب سنتی و دیگر تیم‌ها شده است. اخلاق و رفتار در استقلال چنین نبود. هیچ‌وقت نخواسته‌ایم باشگاه بی‌ادب و بی‌اخلاقی داشته باشیم. مکتب استقلال ادب و معرفت بوده، در کنار آن قهرمانی هم باشد. هیچ کس از بی‌ادبی به جایی نرسیده، پشت قهرمانی استقلال نباید حرف باشد.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته