دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1403 - 10:00

جهانی: ملوان حریف خطرناک استقلال است/ انتظار برگزاری بدون مشکل مسابقات اشتباه بزرگی است

جهانی: ملوان حریف خطرناک استقلال است  انتظار برگزاری بدون مشکل مسابقات اشتباه بزرگی است
پیشکسوت ملوان گفت: استقلال می‌داند که ملوان چقدر حریف خطرناکی است و امیدوارم تیم مازیار زارع برنده شود.
کد خبر : 928479

غفور جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره دیدار ملوان و استقلال در هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: مازیار زارع تبدیل به یک مربی با تجربه و کاربلدی شده که می‌تواند با تیم ملوان نتایج خوبی بگیرد. او نقاط ضعفی که در مربیگری داشته را برطرف کرده و کارهای بزرگی از دست او برمی‌آید. بازی استقلال و ملوان همیشه یک بازی خوب و مردم پسند بوده است. این بار هم بازی جذاب خواهد شد و یک بازی یک طرفه به نفع استقلال نمی‌شود، اتفاقاً با نفراتی که ملوان دارد، بازی به سمت این تیم خواهد بود.  

پیشکسوت ملوان افزود: مازیار زارع این فصل گفته‌های زیادی دارد که بازیکنان ملوان در زمین پیاده می‌کنند. تیم خوبی درست کرده و بازیکنان در شرایط بسیار خوبی قرار دارند. انگیزه بالایی در تیم ملوان دیدم و کار‌های بزرگی از این تیم خواهیم دید. امیدوارم یک بازی زیبا از هر دو تیم ببینیم. نتیجه قابل پیش‌بینی نیست ولی قطعاً ملوان توانایی برنده شدن را در این بازی دارد و من به عنوان یک انزلی‌چی خواهان برتری تیم شهرم هستم. امیدوارم در یک بازی تماشایی ملوان بتواند در برابر استقلال که از حمایت هواداران خود بهره می‌برد، برنده شود.

استقلال می‌داند ملوان چقدر حریف خطرناکی است

وی خاطرنشان کرد: استقلال همیشه یک تیم خوب و مدعی بوده، بازی به بازی تیم بهتری می‌شود ولی در هفته دوم هستیم و این تیم هنوز به انسجام مدنظر نرسیده، برای همین ان تیم آماده‌ای که انتظار می‌رود در زمین نخواهیم دید. شناخت زیادی از تیم استقلال نیست و ملوان هم تیم ناشناخته‌ای است، چون تاکتیک تیم‌ها در هفته‌های آغازین نامشخص است. از طرفی بازیکنان هم زمان نیاز دارند تا بتوانند خواسته‌های فنی سرمربی را در زمین پیاده کنند. تیم‌هایی که برای قهرمانی می‌جنگند در هفته‌های ابتدایی تلاش می‌کنند تا برنده باشند ولی قطعاً استقلال می‌داند که ملوان چقدر حریف خطرناکی است. مطمئن هستم گفتنی‌های مازیار زارع در این فصل برابر استقلال نمود پیدا می‌کند و نتیجه خوبی برای ملوان کسب می‌شود.

انتظار برگزاری بدون مشکل مسابقات اشتباه بزرگی است

جهانی در مورد اینکه ورزشگاه‌های لیگ برتری شرایط نامطلوبی دارند و باعث نارضایتی تیم‌ها شده، تصریح کرد: بیشتر مواقع فوتبال ایران اسیر ورزشگاه‌هایی بوده که زمین‌های چمن خوب نداشته و کیفیت زمین‌ها به قدری خراب بوده که مربیان و بازیکنان از این موضوع گلایه کردند، اما گوش شنوایی برای رفع مشکل زمین‌ها نبوده است. مسئولان به جای آنکه بیایند ساختار و زیربنای ورزشگاه‌ها را درست کنند بیشتر در فکر نتیجه بوده‌اند. نتیجه گرایی بلای جان فوتبال ما شده و این قدر که قرارداد‌ها افزایش داشته کیفیت فوتبال ما رشد نداشته است. فدراسیون فوتبال زودتر ورود نکرد و باید پیش از اتمام فصل قبل فکر چاره می‌کرد تا به محض اتمام فصل، اقدامات اساسی برای رفع ایراد‌های ورزشگاه‌ها صورت می‌گرفت. تعلیم و تعلم و پرورش و اصلاح ساختار نکردیم و کم اهمیت بودیم، بنابراین انتظار آنکه مسابقات بدون مشکل برگزار شود اشتباه بزرگی است.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته