دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1395 - 17:51

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با حیدر العبادی دیدار کرد

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با نخست‌وزیر این کشور دیدار و درباره تحولات سیاسی و امنیتی و اقتصادی عراق گفت‌وگو کرد.
کد خبر : 92845

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، پایگاه اینترنتی سومریه نیوز گزارش کرد: «دفتر حیدر العبادی، نخست‌وزیر عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در دیدار العبادی با رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق دو طرف علاوه بر بررسی اوضاع سیاسی و امنیتی و اقتصادی کشور در سایه چالش‌های کنونی عراق، خواستار خودداری از درگیر نیروهای امنیتی در نبرد آزادسازی فلوجه شدند.»


در این بیانیه آمده است: «حیدر العبادی در دفتر خود عمار حکیم، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق و هیأت همراه وی را به حضور پذیرفت. دو طرف در این دیدار پیروزی‌های به دست آمده در منطقه عملیاتی فلوجه را تبریک گفتند.»


دو طرف علاوه بر تاکید بر لزوم ادامه تلاش‌ها برای آزادسازی کامل شهر و حمایت از رزمندگان در جبهات جنگ و درگیر نکردن نیروهای امنیتی، اوضاع سیاسی و امنیتی و اقتصادی کشور را با توجه به چالش‌هایی کنونی بررسی کردند.


العبادی پیش از این دیدار با سلیم جبوری، رئیس پارلمان عراق و فؤاد معصوم، رئیس‌جمهوری این کشور دیدار کرد. اوضاع امنیتی و سیاسی کشور، عملیات آزادسازی فلوجه و اجرایی کردن اصلاحات در همه ادارات دولتی از جمله موضوعات مطرح شده در این دیدارها بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته