دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مرداد 1403 - 09:08

آمادگی دانشگاه آزاد بندرگز برای همکاری در فعالیت‌های فناورانه حوزه شهری

آمادگی دانشگاه آزاد بندرگز برای همکاری در فعالیت‌های فناورانه حوزه شهری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز برای همکاری در فعالیت‌های مهارتی، فناورانه و کارآفرینی حوزه شهری اعلام آمادگی کرد.
کد خبر : 928423

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجید محمدنژاد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز با حضور در جلسه علنی شورای اسلامی شهرستان گلوگاه در راستای تعامل و پیوند دانشگاه و شهر اظهار کرد: شورای شهر نهاد مردمی و پیشران نظام آموزشی است.

وی با معرفی امکانات، تجهیزات و ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز عنوان کرد: این واحد دانشگاهی دارای ۲ هزار و ۱۰۰ دانشجو در حال تحصیل، ۳۱ عضو هیئت علمی تمام وقت، ۸۰ استاد مدعو، ساختمان آموزشی با همه امکانات، مجموعه ورزشی سرپوشیده،و همچنین دارای دو باب مدرسه دخترانه و پسرانه سما با حضور بیش از ۳۵۰ دانش‌آموز بوده که در شهرستان بندرگز و منطقه منحصربه‌فرد است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز با اشاره به حضور ۵۰۰ دانشجو در رشته روانشناسی از کاردانی تا کارشناسی ارشد افزود: این واحد دانشگاهی تنها دانشگاه در استان گلستان و دارای رشته روانشناسی بالینی بوده که با حضور استادان مجرب و توانمند تبدیل به قطب روانشناسی در منطقه شده است.

محمدنژاد ادامه داد: با وجود داشتن ۱۲ هکتار سایت آموزشی در امتداد جاده بین‌المللی و ۲۳ هکتار زمین ساحلی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز را تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین مجموعه متمرکز دانشگاهی در استان گلستان و منطقه کرده است.

وی با بیان رویکرد‌ها و تعامل سازنده دانشگاه با حوزه شهری در راستای عمران و آبادی گفت: شورای شهر نهادی در ارتباط با مردم، مواجه با مردم، مورد اعتماد و مورد وثوق مردم است. در مجموع رویکرد دانشگاه حرکت از حالت آموزش محور به سمت فعالیت‌های مهارتی، فناورانه و کارآفرینی بوده و با توجه به وجود زیرساخت‌ها و ظرفیت موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز و شناخت ظرفیت‌های منطقه‌ای آمادگی هرگونه تفاهم‌نامه‌های همکاری در زمینه‌های مختلف است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته