دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1403 - 11:34
در گفت و گو با آنا

سرپرست ملوان: بلاتکلیف هستیم و هنوز برای تیم هتل نگرفته‌ایم/شاید با استقلال در قزوین بازی کنیم!

سرپرست ملوان: بلاتکلیف هستیم و هنوز برای تیم هتل نگرفته‌ایم شاید با استقلال در قزوین بازی کنیم!
سرپرست تیم ملوان گفت: ورزشگاه دیدار با استقلال مشخص نیست و برای تهیه بلیت و گرفتن هتل نیاز داریم تا زودتر ورزشگاه مشخص شود.
کد خبر : 928296

محمد بادافره در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، با اشاره به اینکه ملوان در اولین بازی توانست از سد گل‌گهر سیرجان بگذرد و با نیت کسب سه امتیاز به دیدار استقلال می‌رود، اظهار کرد: هنوز محل دیدار ما با استقلال مشخص نشده و نمی‌دانیم در کدام ورزشگاه باید بازی کنیم. این موضوع کار را سخت می کند چون جمعه بازی داریم و باید زودتر برای اقامت تیم هتل بگیریم. ضمن اینکه نیاز به رزرو بلیت هم داریم. 

وی ادامه داد: اگر می‌شد در تهران بازی کنیم کار راحت‌تر بود اما به نظر می رسد ورزشگاهی در تهران آمادگی میزبانی را ندارد. بناربراین احتمال دارد در قزوین بازی کنیم چون ورزشگاه این شهر سیستم VAR دارد و دیگر نیازی نیست ورزشگاه دیگری انتخاب شود تا بخواهند تجهیزات VAR را به آن ورزشگاه ببرند. امیدوارم زودتر باشگاه استقلال ورزشگاه را به سازمان لیگ اعلام کند تا سازمان لیگ به ما خبر دهد و برای تهیه بلیت و گرفتن هتل اقدام کنیم. البته اگر بازی در قزوین باشد وزش شدید باد، کار را برای هر دو تیم سخت می‌کند. 

سرپرست تیم ملوان با اشاره به اینکه شرایط تیمش بسیار خوب است، عنوان کرد: دیروز استراحت بودیم و امروز هم دو مرحله تمرین داریم. ان‌شاءالله به بهترین شکل آماده بازی شویم و ورزشگاه هم زودتر مشخص شود. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته