دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1403 - 00:15

سلطانی: جنازه پرسپولیس هم به تراکتور نمی‌بازد/ امیدوارم رای بیرانوند با کدخدامنشی صادر نشود

سلطانی: جنازه پرسپولیس هم به تراکتور نمی‌بازد  امیدوارم رای بیرانوند با کدخدامنشی صادر نشود
دروازه‌بان سابق پرسپولیس گفت: تراکتور تیمی مردمی و محترم است، اما بداند مرده پرسپولیس هم بباز نیست.
کد خبر : 928176

بهروز سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه پرسپولیس در هفته اول یک امتیاز کسب کرد و عذرخواهی گاریدو از هواداران به شکلی که انگار تیمش نتیجه را به ذوب‌آهن واگذار کرده، گفت: شعار حرفه‌ای بودن در فوتبال سر داده می‌شود، اما قهرمان ۹ دوره لیگ برتر یک ورزشگاه ندارد تا در شهر خود که پایتخت است، میزبان حریفش باشد. تیمی که بیش از ۳۰ میلیون هوادار دارد و سرمربی اسپانیایی استخدام کرده، خرید‌های گرانقیمتی هم داشته ولی باید در اراک با حریف خود بازی کند.

باید به گاریدو زمان داد

وی ادامه داد: طبیعتاً گاریدو برای رفتار خود دلایلی دارد و به عنوان یک مربی در تیم‌های زیادی کار کرده، بنابراین هر تصمیم می‌گیرد بی‌دلیل نیست. تیمی که در هفته اول هماهنگی کامل داشته باشد اتفاقی بعید است. در دقایق ابتدایی پرسپولیس آشفته بازی کرد و در ادامه برای جبران گل کمی سراسیمه ظاهر شد تا اینکه بازی را به تساوی کشاند. البته در نیمه دوم کار سخت‌تر شد ولی در مجموع پرسپولیس بازی مورد انتظار تماشاگران را انجام نداد و به مرور می‌توان انتظار داشت تا تیم یکدست و هماهنگی را در زمین دید. گاریدو گفت که تیمش باید بیشتر تلاش کند و این موضوع نشان می‌دهد که باید به او زمان بیشتری داد تا بتواند تیم را هماهنگ‌تر کند. بعد از هفته پنجم می‌توان عملکرد گاریدو را بهتر مورد بررسی قرار داد.

مرده پرسپولیس هم به تراکتور نمی‌بازد

دروازه‌بان سابق پرسپولیس در مورد اینکه تراکتوری‌ها معتقد هستند در هفته دوم برابر پرسپولیس برنده می‌شوند، تصریح کرد: بردن پرسپولیس خواب و خیال است. زمانی استیل آذین هزینه‌های سرسام آوری کرد، اما امروز خبری از آن نیست و آن زمان هم به جامی نرسید. تراکتور تیمی مردمی و محترم است، اما بداند مرده پرسپولیس هم بباز نیست. اتفاقاً پرسپولیس برابر تیم‌های بزرگ که فوتبال بازی می‌کنند خیلی قوی‌تر و بهتر ظاهر می‌شود. در هفته اول مقابل ذوب‌آهن هم بازی در اختیار پرسپولیس بود و حریف شانس آورد که نباخت. جنازه پرسپولیس هم تراکتور را می‌برد و با رفع یکی دو ایرادی که تیم داشت در خانه تراکتور برنده پرسپولیس است.

امیدوارم در صدور رأی بیرانوند کدخدامنشی نشود

وی درباره اینکه اعلام نشدن حکم کمیته وضعیت درباره شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند بعد از گذشت زمانی نسبتاً طولانی عجیب به نظر می‌رسد، یادآور شد: از نظر فنی خلی به تیم پرسپولیس وارد نمی‌شود، چون گندوز گلر خارجی که جذب شده بسیار خوب و آماده است، بیرانوند هم تلاش کند تا در تراکتور موفق باشد. الان مشکل اصلی در کمیته وضعیت فدراسیون است. چه دلیل وجود دارد که حکم مربوط به این پرونده شکایت صادر نمی‌شود؟  رأی هر چه هست زودتر اعلام شود، چون تمرکز را از هر دو تیم می‌گیرد و ناخواسته فکر را مشغول می‌کند. البته بهتر است رأی پرونده بعد از بازی صادر شود که نگویند تمرکز را از تراکتور گرفته‌اند. باید زودتر رأی صادر می‌شد، چون این روز‌ها می‌گویند نفوذ باشگاه تراکتور و زنوزی مالک آن اجازه صدور رأی را نداده، برخی هم می‌گویند مهدی تاج اجازه صدور رأی را نداده است. امیدوارم در صدور رأی کدخدامنشی نشود هر چند به نظر من، چون بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی است این اتفاق می‌افتد.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته