دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1403 - 12:53

حمایت استاندار همدان از حرکت دانشگاه آزاد به سمت رشته‌های مهارت‌محور

حمایت استاندار همدان از حرکت دانشگاه آزاد به سمت رشته‌های مهارت‌محور
استاندار همدان گفت: از حرکت دانشگاه آزاد اسلامی همدان به سمت رشته‌های مهارت محور استقبال می‌کنیم و در این مسیر از هیچ کمکی به این نهاد علمی و فرهنگی دریغ نخواهیم کرد.
کد خبر : 928114

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در بیست و دومین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان که در این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وجود زیرساخت و شرایط مناسب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از پذیرش دانشجو در رشته‌های مهارت محور که راحت‌تر جذب بازار کار می‌شوند، حمایت می‌کنیم.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی از بدو تأسیس منشأ خدمات علمی بسیاری به مردم بوده و در سال ۱۴۰۱ در استان همدان به‌منظور اثربخشی بهتر مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها تقسیم کار و مأموریت،گرایی اتفاق افتاد که بخش صنایع تبدیلی به دانشگاه آزاد اسلامی واگذار شد.

استاندار همدان عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به نسبت جمعیت دانشجوی جوان در جامعه باید برای مانایی خود منابع مالی پایداری را پیش‌بینی کند و در همین راستا رویکرد دانشگاه به حرکت به سمت رشته‌های مهارت محور مورد تأیید و استقبال استان است و در این مسیر استان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه بخشی از رشد علمی کشور مرهون تلاش‌هایی است که در دانشگاه آزاد اسلامی صورت پذیرفته، بیان کرد: نقش مدارس سما وابسته به دانشگاه آزاد سلامی در توسعه و کیفیت‌بخشی به آموزش و پروش در استان سهم بسزایی است، دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان به سمت توانمندسازی حرکت کند تا برای تأمین منابع درآمد به شهریه دانشجویان وابستگی نداشته باشد. نیاز جامعه امروز نیروی انسانی مهارت محور است که امیدوارم خروجی دانشگاه و مراکز آموزشی به این سمت باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته