دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در شبکه آموزش روی آنتن می‌رود؛

بررسی چالش‌های آموزشی کشور در «پرسشگر»

بررسی چالش‌های آموزشی کشور در «پرسشگر»
برنامه «پرسشگر» از این هفته شنبه، یکشنبه ودوشنبه از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.
کد خبر : 928092

 به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری آنا،برنامه «پرسشگر» با هدف بررسی چالش‌های آموزش کشور وعدالت آموزشی، شنبه‌ها با موضوع آموزش و پرورش، یکشنبه‌ها بررسی مباحث آموزش عالی و دوشنبه ها، فنی و حرفه‌ای با اجرای محسن شریف زاده روی آنتن شبکه آموزش سیما می‌رود.

این هفته شنبه ۲۷ مرداد ماه «پرسشگر» میزبان علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ومهدی نوید ادهم، مشاورعالی وزیر آموزش و پرورش است.

در این برنامه اولویت‌های برنامه پیشنهادی وزیرآموزش و پرورش و میزان تطابق آن با نیاز‌ها و اولویت‌های وزارتخانه، اسنادبالادستی و برنامه هفتم توسعه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین، یکشنبه ۲۸ مرداد ماه این برنامه با حضور سیدرضا هاشمی وزیر اسبق علوم، تحقیقات و فناوری و محمدمهدی زاهدی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی به موضوع اولویت‌های برنامه پیشنهادی وزیرعلوم، تحقیقات وفناوری و میزان تطابق آن با نیاز‌ها و اولویت‌های وزارتخانه، اسنادبالادستی و برنامه هفتم توسعه می‌پردازد.

برنامه «پرسشگر» دوشنبه ۳۰ مرداد ماه میزبان مصظفی آذر کیش، مدیرکل اسبق دفتر آموزش‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش آموزش و پرورش و محمدرضا سنگری، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بوده و طرح تحول آموزش‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

برنامه «پرسشگر» هر هفته با مهمانان و دیدگاه‌های و نقطه نظرات مختلف با تهیه کنندگی مریم فیروزی شنبه تا دوشنبه ساعت ۲۲ از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه آموزش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته