دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کنفرانس بین المللی هوش مصنوعی و چشم انداز آینده آن در علوم مهندسی برق برگزار می‌شود

کنفرانس بین المللی هوش مصنوعی و چشم انداز آینده آن در علوم مهندسی برق برگزار می‌شود
سومین کنفرانس بین المللی هوش مصنوعی و چشم انداز آینده آن در علوم مهندسی برق، کامپیوتر، مکانیک و مخابرات روز شنبه، ۲۷ مرداد برگزار می‌شود.
کد خبر : 928040

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سومین کنفرانس بین المللی هوش مصنوعی و چشم انداز آینده آن در علوم مهندسی برق، کامپیوتر، مکانیک و مخابرات روز شنبه، ۲۷ مرداد، ۱۴۰۳ توسط داده پرداز آرین با همکاری دانشگاه‌های معتبر ایران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر مشهد برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، توسعه و پیشرفت بشریت در گرو تولید علم، کشف و انتشار دانش است، گاه این خلق دانش در حوزه انسانی و گاه در حوزه فناوری است، آنچه واضح است این که دنیای امروز، دنیای تبادل اندیشه‌ها و خلق ایده‌های نوینی است که موجب پیشرفت دانش بشری در عرصه‌های مختلف علم و فناوری است.

در این راستا آنچه مهم به نظر می‌رسد، ایجاد بستری مناسب در جهت بروز ظرفیت‌های موجود و تشکیل ظرفیت‌های جدید است. 

کنفرانس بین المللی هوش مصنوعی و چشم انداز آینده آن در علوم مهندسی برق برگزار می‌شود

از این روی رویداد‌های علمی و تخصصی گوناگون، علاوه بر ایجاد زمینه تحقق این مسائل، می‌توانند موقعیتی مناسب برای ایجاد هم فکری و تبادل دیدگاه‌ها محسوب گردند. 

دبیرخانه سومین کنفرانس بین المللی هوش مصنوعی و چشم انداز آینده آن در علوم مهندسی برق، کامپیوتر، مکانیک و مخابرات مفتخر است تا در راستای توسعه و انتشار دستاورد‌های نوین در حوزه مهندسی برق، کامپیوتر (نرم افزار و سخت افزار)، مکانیک، مخابرات و هوش مصنوعی میزبان پژوهشگران پیشرو باشد.

دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به پایگاه اطلاع رسانی کنفرانس به نشانی https://civilica.com/l/۱۵۷۶۵۵/ مراجعه و یا با دبیرخانه آن ارتباط برقرار نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته