دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1403 - 08:56
زینالی به آنا خبر داد؛

برپایی نمایشگاه آثار برگزیده «جشنواره جلوه» در دانشگاه آزاد قزوین

برپایی نمایشگاه آثار برگزیده «جشنواره جلوه» در دانشگاه آزاد قزوین
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین از برپایی نمایشگاه آثار برگزیده «جشنواره جلوه» خبر داد و گفت: در محل این دانشگاه نمایشگاه دائمی با موضوع مهدویت برپاست.
کد خبر : 928012

اسماعیل زینالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگار علم و فناوری آنا اظهار کرد: در سه دوره گذشته میزبان جشنواره «خوشنویسی جلوه» در سطح ملی بودیم، اما با توجه به جایگاه شهر قزوین در جهان اسلام در زمینه خوشنویسی در این دوره، جشنواره به سطح بین‌المللی ارتقاء یافت، امیدواریم شاهد حضور خوشنویسان جهان اسلام در این جشنواره باشیم.

وی با بیان اینکه فراخوان چهارمین جشنواره بین‌المللی «خوشنویسی جلوه» به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین منتشر شده است، ادامه داد: زیارت جامعه کبیره بخش ویژه این جشنواره است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین با تأکید بر اینکه اطلاع‌رسانی گسترده‌ای در زمینه جشنواره «خوشنویسی جلوه» از طریق سایت جشنواره، رسانه‌ها و فضای مجازی انجام شده است، یادآور شد: رایزنی‌ها و مذاکراتی با رایزن‌های فرهنگی کشور‌های فارسی زبان انجام و پوستر و فراخوان جشنواره برای آنها ارسال شده تا شاهد حضور هنرمندان این کشور‌ها هم در جشنواره باشیم، همچنین نشست خبری با حضور اصحاب رسانه در راستای اطلاع‌رسانی جشنواره انجام شد.

زینالی با اشاره به اینکه از پوستر جشنواره در مراسمی رونمایی شد، اضافه کرد: دبیرخانه دائمی چهارمین جشنواره بین‌المللی «خوشنویسی جلوه» در محل دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مشغول فعالیت است.

وی با اشاره به اینکه درراستای افزایش آمار شرکت‌کنندگان نشست‌های مشترکی با سازمان‌ها و نهاد‌های فرادانشگاهی اعم از شهرداری، اداره ارشاد و آموزش و پرورش، صداوسیما و ... برگزار شده است، افزود: جشنواره در سطح بین‌المللی و در رده‌های دانشجویی، دانش‌آموزی و آزاد برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین متذکر شد: در تفاهمی که با شهرداری قزوین منعقد کردیم به‌منظور اطلاع‌رسانی جشنواره، بیلبورد‌های تبلیغاتی جشنواره در میادین اصلی شهر نصب و در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

زینالی از برپایی نمایشگاه آثار برگزیده «جشنواره جلوه» خبر داد و یادآور شد: در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین نمایشگاه دائمی با موضوع مهدویت برپاست که آثار برگزیده جشنواره جلوه نیز در این نمایشگاه دائمی به نمایش درآمده است.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان و کانون‌های دانشجویی مجریان اصلی برگزاری این جشنواره هستند، خاطرنشان کرد: دو کانون «شعر و ادب» به طور ویژه در برگزاری جشنواره بین‌المللی جلوه نقش اساسی دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین با بیان اینکه آیین اختتامیه جشنواره جلوه و تقدیر از برگزیدگان هم زمان با میلاد باسعادت حضرت اباالفضل علیه‌السلام برگزار می‌شود، تبیین کرد: مراسم اختتامیه ۱۵ بهمن‌ماه در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش آنا؛ چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت به میزبانی ۶۲ واحد استانی دانشگاه آزاد اسلامی از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی emamat.iau.ir/fa مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته