دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مسعود فروتن در گفتگو با آنا:

مخاطبان در سنین مختلف داستان «تنهاتر از مسیح» را درک می‌کنند

مخاطبان در سنین مختلف داستان «تنهاتر از مسیح» را درک می‌کنند
مسعود فروتن نمایش میدانی «تنهاتر از مسیح» را یک اثر دیدنی دانست که می‌تواند مخاطبان ر ا در هر سنی به خود جذب کند.
کد خبر : 927934

نویسنده، کارگردان و مجری باسابقه برنامه‌های تلویزیونی، پس از تماشای نمایش میدانی «تنهاتر از مسیح» در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، این نمایش را یک اثر دیدنی توصیف کرد.

مسعود فروتن گفت: «تنهاتر از مسیح» یک نمایش مذهبی دیدنی است و امیدوارم همه مردم آن را تماشا کنند؛ چون اصولاً دنیای نمایش دنیایی بسیار دلنشین است و مخاطب روایت آن را باور می‌کند و لذت می‌برد؛ برای این که ماجرا‌ها به زبان قصه گفته می‌شود.

وی با اشاره به روایت ملموس «تنهاتر از مسیح» ادامه داد: هر انسانی در هر سنی می‌تواند ماجرا‌هایی که بیان می‌شود را درک کند و پا به په آن گریه کند. به نظرم همه آیتم‌های نمایش خوب است و مخاطب را درگیر می‌کند.

این کارگردان همچنین ساختار نمایش را استاندارد دانست و گفت: سازندگان از سه طرف صحنه استفاده کرده اند و همین مساله بر عظمت نمایش اضافه می‌کند. این کار از عهده هر کسی بر نمی‌آید و به کارگردان نمایش تبریک می‌گویم. همچنین از مردم دعوت می‌کنم نمایشی که برای آن زحمت زیادی کشیده شده و به خوبی اجرا شده است را ببینید.

مخاطبان در سنین مختلف داستان «تنهاتر از مسیح» را درک می‌کنند

لازم به یادآوری است، پنجمین فصل نمایش میدانی «تنهاتر از مسیح» به کارگردانی حسن بزرا و تهیه‌کنندگی امیرحسین طهرانی اثری از سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که به همت موسسه هنری رسانه‌ای سیمای ققنوس روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه و رزرو بلیط به سامانه NAMATICKET.IR مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته