دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1403 - 21:30

نکونام: ۵-۶ بازیکن را در بازی فردا در اختیار نداریم

نکونام: ۵-۶ بازیکن را در بازی فردا در اختیار نداریم
سرمربی تیم استقلال گفت: پنج - شش بازیکن تأثیرگذار که می‌توانستند به استقلال کمک کنند در دیدار با شمس آذر غیبت دارند.
کد خبر : 927897

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام در آستانه دیدار هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر  برابر شمس آذر قزوین اظهار کرد: با وجود در اختیار نداشتن مهره‌های کلیدی تیم فوتبال استقلال، برابر تیم خوب شمس آذر قزوین به دنبال کسب سه امتیاز هستیم اما این موضوع مهم را از یاد نمی‌بریم که ما در هر شرایطی استقلال هستیم و باید برای رضایتمندی هواداران خوب استقلال که همیشه پشتیبان ما بودند به میدان برویم و از نام استقلال با تمام توان دفاع کنیم.

سرمربی تیم استقلال افزود: ما همانند فصل گذشته در بازی اول کلیه نفرات خود را در اختیار نداریم و این مساله برنامه‌ریزی ما را مختل کرد اما با این وجود فردا برای سه امتیاز کامل به مصاف شمس‌آذر خواهیم رفت.

نکونام درباره علت غیبت بازیکنان خارجی استقلال در دیدار هفته نخست توضیح داد: کاکوتا و اندونگ به دلیل اینکه دیر یه تمرینات تیم ملحق شدند، هنوز شرایط آرمانی لازم برای بازی را ندارند به همین علت امکان همراهی آنها در بازی مقابل شمس آذر وجود ندارد. درباره گوستاو بلانکو نیز باید بگویم که به دلیل برخی اتفاقات عجیب و غریب که از سال گذشته رخ داده و هنوز هم گریبانگیر تیم است، او را نیز از دست دادیم. همچنین ابوالفضل جلالی در نخستین جلسه تمرین تیم در اردوی آماده سازی ترکیه دچار مصدومیت شد که هنوز شرایط لازم برای بازی در ترکیب استقلال را ندارد. مهرداد محمدی نیز محروم است. با این تفاسیر پنج - شش بازیکن تأثیرگذار که می‌توانستند به تیم کمک کنند در این دیدار غیبت دارند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره تیم فوتبال شمس آذر قزوین اظهار کرد: آنها تیم خوب و قابل احترامی هستند.

وی در پایان گفت: قطعا هواداران استقلال در این دیدار به کمک ما خواهند آمد تا شروع امیدوارکننده‌ای را با حضور آنها در لیگ جدید رقم  بزنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته